#1 – це справжня назва нової моделі Smart
Електричний кросовер повинен з'явитись на ринку вже цього року
Smart оголосив, що слідом за #1 уся майбутня лінійка моделей буде позначатись подібним чином – символом решітки та цифровим індексом. Звісно, усі моделі будуть електричними.
Слово “хештег” стало найпопулярнішим словом 2012 року. А у 2021 році виробник представив прототип під назвою Smart Concept #1. Тепер же німецько-китайський бренд заявив, що “привласнить” цей символ та використовуватиме його для усієї своєї лінійки машин.
Символ решітки, яким позначається це слово, також використовується у значенні №. У будь-якому разі прочитання назви природньою мовою є досить простим – “Номер один” або “Хештег один”. Та, що, як треба відмітити хештегом автомобіль із хештегом у назві? Має бути так: ##1.
Електричний кросовер, який ми вже бачили минулого року у вигляді концепт-кара, знову одягли в маскувальну плівку та відправили на дорожні випробування по всьому світу, перевіряючи працездатність пісками пустелі та 40-градусним морозом. Камуфляж знімуть вже цього року. Судячи з останніх фото, під маскуванням буде практично все те, що демонстрував концепт.
Нещодавно стало відомо, що власники марки Smart – Mercedes-Benz та китайській Geely, збираються продати долю в компанії на мільярд доларів, щоб залучити кошти для прискорення трансформації бренду. Як і багато інших автовиробників, Smart вирішив бути повністю електричним брендом.
На офіційних фото від виробника можна бачити закамуфльований кросовер #1 в аеродинамічній трубі в Китайському науково-дослідному інституті автомобільної техніки в Чунцині, який Smart називає одним із найкращих у світі. Коефіцієнт аеродинамічного опору кросовера склав 0,29 – дуже непогано для свого класу, хоча до ідеалу Mercedes-Benz далеко. Первістка бренду в сегменті кросоверів також відправили на польові випробування на півночі Китаю, де його працездатність перевіряли екстремально низькими температурами. Smart заявляє, що кросовер з усіма завданнями впорався чудово. Інженери, зокрема, перевіряли роботу функції дистанційного обігріву батареї, а також “криголамну функцію” висувних дверних ручок. Як вплинув мороз на запас ходу батарейного кросовера виробник не повідомляє.
Smart #1 буде використовувати платформу Geely SEA з двигуном, розміщеним ззаду. За попередньою інформацією силова установка компактного електрокара матиме потужність близько 270 к.с. та забезпечить пробіг між заряджаннями у 500 кілометрів.