$10 млрд в Apple App Store та Google Play: TikTok випередив мобільні ігри за користувацькими витратами

Платформа коротких відео TikTok спонукає користувачів витрачати не менше коштів, ніж у популярних мобільних іграх. Згідно з даними data.ai, програма, яка у 2021 році сягнула показника у 1 млрд активних користувачів щомісяця, стала першим неігровим мобільним застосунком, у якому користувачі витратили близько $10 млрд в Apple App Store та Google Play разом. Єдиними іншими програмами, які досягли цього показника, є ігри: Candy Crush Saga від King/Activision Blizzard із понад $12 млрд, а також Honor of Kings від Tencent, Monster Strike від XFLAG/Mixi та Clash of Clans від Supercell.

У звіті зазначається, що TikTok увійшов у 2023 рік з  понад $6,2 млрд, а потім додав ще $3,8 млрд – це зростання на 61% протягом року. Ця цифра на 15% вища, ніж у 2022 році – $3,8 млрд. Звіт включає лише споживчі витрати у TikTok на iOS і у Google Play, залишаючи поза увагою сторонні магазини застосунків Android у Китаї.

Користувачі витрачаються «монет» TikTok — віртуальної валюти, яку можна витрачати на подарунки для творців. Ці подарунки є винагородою за контент і можуть бути переведені у готівку. TikTok утримує велику комісію – 50% від виплати. Найпопулярнішою внутрішньою покупкою програми є набір із 1321 монети за $19,99, що становить чверть користувацьких видатків.

На споживачів із США та користувачів iOS у Китаї припадає більшість витрат у програмі. Обидва ринки забезпечили приблизно 30% доходу кожний. Далі йдуть інші країни, включаючи Саудівську Аравію, Німеччину, Великобританію та Японію, на які разом припадає 13% доходу від покупок у застосунку.

Іншими неігровими застосунками з найбільшими витратами користувачів Tinder і YouTube, але обидва значно відстають від TikTok.

Джерело itc

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше