Телевізори стають магазинами: вбудовані камери та NFC продаватимуть вам те, що на екрані
Телевізори тепер можуть не лише показувати вам товари, а й одразу їх продавати. Стартап Displace створив телевізори, які використовують вбудовані веб-камери та зчитувачі платежів NFC, щоб люди могли одразу купувати те, що вони бачать по телевізору.
Компанія Displace ще офіційно не випустила свій продукт, який вона має продемонструвати на виставці CES 2024 у Лас-Вегасі наступного місяця. Перші телевізори Displace Flex і Displace Mini мають вийти в середині 2024 року.
Displace Flex (55-дюймовий 4K OLED-телевізор) і Displace Mini (27-дюймовий 4K OLED-телевізор) використовуватимуть власну технологію жестів і вбудовану 4K-камеру, щоб визначити, коли користувач піднімає руку. Незрозуміло, наскільки це буде точно (чи можна випадково активувати процес покупок, якщо, наприклад, підняти руку, щоб почухати голову?), але в цей момент телевізор має призупинити відтворення контенту. Потім телевізор використовує технологію машинного зору, щоб аналізувати екран і знайти показані продукти, доступні для продажу. Наприклад, сумочку, яку носить актриса в кадрі.
Displace також бачить людей, які використовують Displace Payments для оплати додатків телемедицини, і оснастили Flex і Mini тепловізійними камерами.
Displace Shopping працюватиме в будь-який момент, коли телевізор увімкнено, і користувачі зможуть купувати речі, які бачать у рекламі.
Як тільки глядач готовий розрахуватися, Displace Payments дозволяє зробити оплату, піднісши смартфон або годинник користувача до вбудованого в телевізор пристрою зчитування платежів NFC. Глядачі також можуть платити з програми Displace.
Якщо телевізор не може знайти певний продукт у продажу, він шукатиме схожі товари без втручання користувача, повідомляє Displace. Телевізор показуватиме продукти від будь-яких доступних онлайн-магазинів, дозволяючи користувачам вибрати, де вони хочуть зробити покупку.
Displace не надала повної інформації про те, як вона буде заробляти гроші на цих транзакціях, але засновник і генеральний директор Баладжі Крішнан сказав, що Displace має різні бізнес-моделі, і одна з них — брати комісію за транзакцію. Displace поділиться більш детальною інформацією пізніше, сказав він.
У Displace також відповідають на проблему камери, яка постійно спостерігає за користувачами під час перегляду телевізора. Крішнан зазначив, що вбудовані висувні камери можна заховати в телевізори.
Окрім зручності для користувача, Displace кажуть, що їхня система дозволить також вимірювати ефективність телереклами. Адже сьогодні реклама на телевізорі продається за один показ, і важко виміряти ефективність цього показу. Система Displace запроваджує ціну за клік і ціну за придбання товару, що дозволяє рекламодавцям краще бачити ефективність їхніх оголошень.