Понад 100 кішок і собак виявили в коробках служби доставки в Китаї
Понад 100 кішок і собак виявили в коробках служби доставки у двох містах Китаю. Вони прямували до своїх нових господарів у так званих «коробках з сюрпризом», повідомляє кореспондент «Хабар 24». 40 з них потребують лікування, кілька загинули.
Волонтери та громадські працівники вимагають змінити умови перевезення тварин. У темряві, задусі й без повітря. В таких умовах домашніх вихованців везли до їх нових господарів за допомогою служб термінової доставки. Це, до речі, заборонено місцевими законами. Однак «коробки з сюрпризом» стали настільки популярні в Піднебесній, що продавців не зупиняє навіть загроза покарання.
Тварин, змучених умовами перевезення, врятували волонтери. Третина з них виявилися хворими, кілька вихованців допомоги й зовсім не дочекалися. Кур’єрську службу за це оштрафували на 12 тисяч доларів, також в покарання вона повинна припинити свою діяльність.
Чень Юньлянь, засновник центру порятунку тварин в м Ченду: – Я сказала молодій людині, яка продає «коробки з сюрпризом» з тваринами, що він заробляє гроші ціною життя цих тварин. Я сподіваюся, що він відмовиться від такого бізнесу, тому що це приносить тільки шкоду. Тварин в такому форматі продають в основному на інтернет-платформах. І від людей іноді надходили скарги про отримання своїх «сюрпризів» хворими або навіть без ознак життя.
До речі, після скандалу такі товари зникли з онлайн-магазинів. В цілому ж ідея коробок з сюрпризом полягає в тому, що людина заздалегідь не знає, що вона отримає. Можна вибрати тільки серію, якщо це стосується іграшок, або вид тварини.
Новина про виявлення вантажівок з вихованцями викликала обурення користувачів соціальних мереж.
Ботагоз Сиргабаева, кореспондент: – Піонером «коробочок з сюрпризом» в Китаї стала компанія «Pop Mart». Вони особливо популярні серед молодого покоління. Всі іграшки діляться на серії, в кожній серії є одна з секретом, її зображення немає на упаковці. Середня вартість – близько 9 доларів. Хтось збирає цілі колекції. В інтернеті багато відео, де люди розкривають коробочки, сподіваючись знайти ту саму іграшку «Ікс». Такі сюрпризи зайняли більшу нішу на споживчому ринку Китаю.
За даними видання Forbes, торік оцінка компанії «Pop Mart» перевищила 2,5 мільярда доларів. Тепер купити «кота в мішку» можна і в інших магазинах. А з недавнього часу таким чином можна купувати й авіаквитки. Квиток приблизно за 15 доларів може відправити покупця в будь-яке місто Китаю. За прогнозами, ринок «коробочок з сюрпризом» досягне 4 млрд доларів до 2025 року.