OpenAI хоче зареєструвати абревіатуру GPT як товарний знак, але поки що не виходить
Спроба OpenAI зареєструвати абревіатуру GPT як торговельну марку знову зазнала невдачі, повідомляє The Verge. Бюро з патентів та торговельних марок США (USPTO) відхилило заявку OpenAI, мотивуючи своє рішення тим, що термін GPT, що означає Generative Pre-trained Transformer або генеративний попередньо навчений трансформер, є надто загальним для реєстрації і може перешкоджати конкурентам коректно описувати свої продукти як GPT.
Раніше OpenAI зверталася до відомства з проханням прискорити процедуру розгляду заявки, але отримала відмову через відсутність належних документальних доказів необхідності прискореного розгляду цього питання.
У рішенні USPTO від 6 лютого зазначено, що не має значення, чи знають споживачі, що означає GPT, оскільки ті, хто використовують цю технологію, розуміють, що GPT відноситься до загального типу програмного забезпечення, а не лише до продуктів OpenAI.
З появою технології генеративного ШІ багато сервісів у сфері ШІ додали абревіатуру GPT до назв своїх продуктів. Компанії також часто називають свої базові ШІ-моделі як GPT.
За даними Gizmodo, це не перший раз, коли відомство відхиляє заявку OpenAI на реєстрацію торговельної марки GPT — вперше це сталося у травні 2023 року. У компанії залишилася ще одна можливість зареєструвати торговельну марку, подавши апеляцію до Ради з розгляду суперечок та апеляцій по торговельних марках (Trademark Trial and Appeal Board, TTAB).