LinkedIn експериментує з відеострічкою, схожою на TikTok
Популярна соціальна мережа для професіоналів LinkedIn впроваджує нову коротку відеострічку, яка нагадує формат TikTok.
Що відомо
LinkedIn приєднується до числа популярних платформ, які відкривають свої власні короткі відеоканали у відповідь на зростання популярності TikTok. Цей крок робить LinkedIn частиною тренду, який охоплює такі платформи, як Instagram, YouTube, Snapchat та Netflix.
Директор зі стратегії в агентстві впливу McKinney дослідив це нововведення. Він опублікував короткий огляд на LinkedIn, демонструючи нову стрічку, яка з’явилася на навігаційній панелі додатка в новій вкладці “Відео”. Натиснувши на кнопку “Відео”, користувач потрапляє у вертикальну стрічку коротких відео, які можна швидко перегортати. У цій стрічці користувачі можуть виражати свої враження лайками, залишати коментарі або ділитися контентом з іншими.
Ця нова функція зосереджується на кар’єрі та професійному розвитку. Контент орієнтуватиметься на потреби професійної спільноти, що може бути важливим для користувачів LinkedIn. Компанія, що належить Microsoft, зазначає, що відео стають все більш популярним форматом для навчання від професіоналів та експертів. Тому нова стрічка спрямована на надання користувачам доступу до релевантного відеоконтенту.
Ця функція знаходиться на ранній стадії тестування і доступна лише обмеженому колу користувачів, однак вона може відкрити нові можливості для творців контенту. Зокрема, вони матимуть можливість ділитися своїми порадами та досвідом щодо кар’єрного зростання та професійного розвитку зі своєю аудиторією на LinkedIn. Це може сприяти їхньому брендуванню та збільшенню аудиторії. Також не виключено, що LinkedIn може монетизувати цю функцію в майбутньому, завдяки цьому мотивувати творців створювати та публікувати контент на їхній платформі.