Польща оштрафувала Amazon на $7,8 млн за неправдиву інформацію про товари
У Польщі спілка з захисту прав споживачів UOKiK наклала штраф у розмірі 31 мільйона злотих ($7,8 млн) на компанію Amazon. Як пише Reuters, штраф був винесений за те, що компанія вводила клієнтів в оману стосовно наявності товарів та термінів їх доставки.
Згідно з заявами регулятора, до UOKiK надійшло багато скарг від клієнтів, які не отримали свої замовлення. Голова UOKiK, Томаш Хростний, наголосив, що споживачі очікують, що інформація про наявність товарів та терміни їх доставки, яку надають торговці, буде точною та не вводитиме їх в оману.
Особливо UOKiK вказав на практику використання лічильників часу на сайті Amazon, які сигналізують про необхідність швидкого розміщення замовлення для гарантованої доставки, як потенційно оманливу, оскільки вони не гарантують фактичного часу доставки.
У відповідь на це рішення представник Amazon заявив, що компанія має намір подати апеляцію. У заяві компанії зазначено, що хоча більшість поставок здійснюється вчасно, у випадку затримок чи анулювання замовлень клієнти можуть звернутися за допомогою, і Amazon вживатиме заходів для виправлення ситуації. Компанія також зазначила, що протягом останнього року співпрацювала з UOKiK та запропонувала добровільні поправки для поліпшення обслуговування клієнтів на Amazon.pl, наголосивши на своєму дотриманні правових стандартів у всіх країнах своєї діяльності.