Ілон Маск переносить офіс Tesla з Каліфорнії в Техас
Американський виробник електромобілів Tesla переносить штаб-квартиру з Каліфорнії в Остін (штат Техас), де компанія торік розпочала будівництво підприємства. Про це повідомив глава компанії Ілон Маск, додавши, що Tesla планує розширювати операції в Каліфорнії, проте її можливості в цьому плані там обмежені. «Подивіться на наш завод у Фрімонті, він переповнений», – сказав Маск.
У грудні минулого року Ілон Маск повідомив, що перебрався в Техас, де знаходяться основні операції іншої його компанії – Space Exploration Technologies Corp. (SpaceX). Тоді він говорив в інтерв’ю The Wall Street Journal, що Каліфорнія «занадто розслабилася» у своєму статусі економічного лідера і стала менш привабливою для нього. Техас в останні роки привертає все більше технологічних компаній та стартапів, пропонуючи їм нижчі податки, менш жорстке, ніж в Каліфорнії, регулювання, а також більш доступне житло.
У третьому кварталі 2021 року Tesla поставила 241,3 тис. машин – це на 72% вище показника за аналогічний період минулого року. Всього з початку року світові поставки Tesla склали близько 627 тисяч електрокарів, що вже перевищило торішній показник в 499 550 штук. Аналітики компанії Wedbush очікують, що за 2021 рік Tesla продасть близько 900 тис. електромобілів по всьому світу.
Тим часом Tesla в черговий раз відклала запуск серійного виробництва електричного пікапа Cybertruck. Глава компанії Ілон Маск заявив, що прем’єра готового до випуску автомобіля відбудеться не раніше кінця 2022 року, а його масова збірка в великих обсягах почнеться тільки в другій половині 2023 року.
У тому ж 2023 році Ілон Маск обіцяв запустити виробництво нової моделі Tesla вартістю 25 тис. доларів – це буде компактний хетчбек з електричною силовою установкою, який буде продаватися по всьому світу. При цьому новинка може бути без рульового колеса і педалей – щоб автомобіль міг пересуватися тільки в режимі автопілота.
Крім того, на 2023 рік Tesla відклала випуск нового електричного суперкара Roadster, який спочатку повинен був стати на конвеєр у 2022-му. За словами Ілона Маска, причиною зсуву термінів стала нестача електронних компонентів, з якою зіткнулися практично всі автовиробники.