Мінекономіки створило онлайн-платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу
В Мінекономіки говорять, що на платформі кожен підприємець може поставити оцінку послугам, які надає держава. На етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.
«Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців. Наприклад, звернулися у податкову, ЦНАП чи інші органи й не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на Пульсі. Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті», — розповіла міністерка економіки України Юлія Свириденко. За її словами, також можна залишити позитивний відгук.
Дашборд дозволить швидко оцінити стан задоволеності державними послугами. Відзначається, що дашборди з оцінками від бізнесу та динамікою звернень є публічними.
Інформаційне вікно дає можливість лишити відгук про взаємодію з державними органами та повідомити про проблему, якщо вона виникла. Для цього потрібно авторизуватися будь-яким зручним способом — електронним підписом, через банк ID або Дія.Підпис.
Після цього підприємцю запропонують заповнити дві форми для оцінювання державних послуг на вибір — коротку та довгу. Перша охоплює оцінки базових критеріїв, а друга — поділитися досвідом і вказати, який орган влади або чиновники перешкоджали підприємницькій діяльності.
Особистий кабінет дозволяє відстежувати статус розгляду фідбек онлайн в особистому кабінеті — від моменту формування заявки до відповіді представника держави. Після отримання відповіді користувач може оцінити весь процес опрацювання звернення від 1 до 10.