Нова електрозарядка для вантажівок на 6 мегават здатна зрівнятися за потужністю з цілою електростанцією

Малі ГЕС або великий вітряк мають таку ж потужність, як нова зарядка для кар’єрних самоскидів. Перша буде побудована у 2026 році в Австралії та здатна зарядити величезну електровантажівку за 30 хвилин.

Провідний гравець в гірничодобувній та металургійній галузі австралійська компанія Fortescue заявила про можливість створення у 2026 році надшвидкої зарядки постійного струму потужністю 6 МВт. Завдяки їй акумулятор величезної кар’єрної вантажівки місткістю 1900 кВт-год набирає необхідний вміст електричної енергії менш ніж за тридцять хвилин.

Інноваційна розробка, як пише thedriven.io, є спільним проєктом Fortescue та патріарха важкого автомобілебудування Liebherr. Майбутній зарядний пристрій постійного струму потужністю 6 МВт (6000 кВт) удвічі швидший за попередню установку потужністю 3 МВт, що демонструвалася торік під час виставки CES.

“Fortescue розробила стаціонарне рішення для швидкої зарядки для підтримки автономної акумуляторної електричної вантажівки. Зарядний пристрій оснащено робототехнічними варіантами підключення, він може забезпечити до 6 МВт потужності та зарядити поточний акумуляторний електричний 240-тонний кар’єрний самоскид у T 264 за 30 хвилин”, – повідомила компанія.

Нова розробка є лише невеличким елементом масштабної угоди щодо впровадження електричної мобільності на 4 мільярди доларів. Такий документ дві згадані компанії підписали в ході перемовин на виставці MINEexpo.

Передбачається, що за ці гроші буде закуплено 475 машин Liebherr з нульовим рівнем викидів. В цей пакет увійде 360 автономних електричних вантажівок, 55 електричних екскаваторів і 60 навантажувачів з акумуляторним живленням.

Головною рушійною силою для такої масштабної угоди експерти вважать появу нового зарядного пристрою на 6 МВт.

“Технологія, розроблена в рамках цієї рекордної угоди, не лише підтримає наших клієнтів на шляху декарбонізації, але й допоможе нам виконати наше зобов’язання запропонувати до кінця десятиліття рішення для перевезення, навантаження та бульдозеризації без викопного палива. Liebherr і Fortescue Zero зможуть запропонувати більшій кількості клієнтів у цій галузі перевірену, великомасштабну екосистему видобутку з нульовими викидами”, – підкреслив виконавчий віцепрезидент із продажу та маркетингу Liebherr-Mining Equipment SAS Йорг Луковскі.

Джерело auto.24tv

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше