Hyundai розраховує стати лідером американського ринку роботизованих таксі
Корейський автовиробник Hyundai Motor сповнений амбіцій в сегментах ринку які тільки зароджуються. Він не тільки має намір стати найбільшим виробником транспорту на водневих паливних елементах, але і претендує на лідерство в сегменті послуг з перевезення американських клієнтів на роботизованих таксі. Сервіс дебютує в трьох містах США вже у 2023 році.
Як пояснює Business Korea, для підкорення американського ринку пасажирських перевезень з використанням автоматизованих транспортних засобів за участю Hyundai Motor в березні цього року було створено спільне підприємство з американськими розробниками систем автопілота з Aptiv, яке отримало назву Motional. Партнером по експансії на ринку США стане відомий сервіс Lyft, як недавно відзначили представники Motional. У трьох містах США роботизовані таксі почнуть обслуговувати клієнтів вже у 2023 році.
З 2018 року Lyft та Aptiv вже випробовують роботизовані таксі в Лас-Вегасі, відбулося вже понад сто тисяч пробних поїздок. Ступінь задоволеності клієнтів досягає 98%, якщо спиратися на їх оцінки в додатку Lyft. У найближчі два роки Motional має намір розширити як географію надання послуг в містах США, так і чисельність автопарку. Машини для цього сервісу будуть створюватися на платформі Hyundai Motor, що дозволяє поетапно перейти від третього рівня автономності до четвертого. Всього, нагадаємо, таких рівнів п’ять — останній взагалі не передбачає наявності органів ручного управління та втручання людини.
Щоб стати найбільшим провайдером подібних послуг в США, компанія Motional має намір активно розширювати сервіс з 2023 року. Уже у 2022 році буде налагоджений випуск машин зі ступенем автономності третього рівня. У спільне підприємство Motional корейський автогігант вже вклав $2 млрд.