Власник TikTok готується запустити музичний сервіс
Компанія ByteDance, яка володіє платформою коротких відео TikTok, у травні подала в американське Бюро за патентами й товарними знаками заявку на реєстрацію сервісу під назвою TikTok Music. Товарний знак можна використовувати для програми, в якій можна придбати, відтворювати та завантажувати музичний контент, а також ділитися ним.
TikTok виявився одним з популярних інструментів, що допомагає відкривати нові імена на музичному Олімпі — багато композицій набувають популярності, прозвучавши у вірусних відео. Минулого року ByteDance підрахувала, що 175 популярних на платформі композицій зуміли пробратися в чарт Billboard 100. А один британський інвестор із музичної індустрії підтвердив, що популярні у TikTok пісні забезпечують додаткові перегляди на YouTube та прослуховування на Spotify.
При всьому цьому TikTok досі не має власної музичної платформи з присутністю в більшості країн світу, а слухачі йдуть за улюбленими композиціями на популярні стрімінги на кшталт Spotify та Apple Music. Хоча ByteDance має свій музичний потоковий сервіс Resso, доступний він в Індії, Бразилії та Індонезії. Схоже, що настав час щось змінювати: якийсь колишній співробітник компанії стверджує, що у керівництві розглядається питання розширення присутності Resso під найменуванням TikTok Music – сервіс може з’явитися у Великій Британії та Австралії, пише TechCrunch.
Додаток Resso має успіх серед любителів музики й може становити загрозу для сучасних стрімінгів: його інтерфейс нагадує TikTok і дозволяє гортати пісні, прокручуючи їх вгору і вниз, є можливість залишати коментарі та редагувати обкладинки списків відтворення. За інформацією SensorTower, з січня по травень поточного року програма була завантажена в App Store і Google Play 42,3 млн разів, і це зростання на 19% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Сумарна кількість завантажень досягла 184 млн. У заявці на торгову марку TikTok Music говориться, що додаток також може отримати підтримку прямих аудіоефірів, подкастів і радіо – виходить прямий конкурент Apple Music і Spotify.
А ще цього року ByteDance запустила музичну платформу SoundOn, яка допомагає виконавцям-початківцям знаходити свою аудиторію. Тут є можливість прямого завантаження композицій у TikTok та Resso, а також інтеграція з глобальними сервісами, включаючи Apple Music, Spotify, Pandora, Deezer та Joox від Tencent. Власний стрімінг дозволить компанії пропонувати слухачам та виконавцям комплексне рішення, яке не має аналогів в індустрії.