Чим здивував Subaru Outback після зміни поколінь?
Повнопривідний універсал повністю оновився. І залишився вірним собі.
З Outback у мене цікава історія — я ніколи на ньому до ладу не їздив, але чотири роки тому отримав перше запрошення від Subaru на тест-драйв оновленої машини у Фінляндії і був шокований.
Subaru, бренд, який у мене асоціюється виключно з WRX STi, раптом виявився виробником найбезпечніших автомобілів! Я був здивований, скільки уваги вони приділяють пасивній та активній безпеці, тому що я раніше асоціювався виключно з Volvo.
І ось тепер Subaru представляє новий Outback. І що ж у ньому нового?
Рама є? А якщо знайду?
Чи знали ви, що Subaru Outback відтепер став рамним автомобілем? І я не знав. Але в компанії наполегливо стверджують, що універсал не просто переїхав на нову платформу. Але й обзавівся інтегрованою рамою.
Взагалі я завжди вважав, що лонжерони, які є невід’ємною частиною будь-якого кузова, що несе, і є тією самою інтегрованою рамою. І що рамний автомобіль відрізняється від машини з кузовом, що несе тим, що у нього кузов з рами можна зняти. Наприклад, з першим Range Rover Sport такий фокус зробити можна, не кажучи вже про класичних позашляховиків.
А з Outback цього не можна зробити. Як не намагайся. Так що просто скажемо, що кузов цієї машини, що несе, став жорсткішим, міцнішим, безпечнішим. Нова платформа на папері виглядає швидше еволюцією старої. Та сама незалежна підвіска по колу, той же короткий опозитний мотор у передньому звисі, та ж традиційна система повного приводу.
Все те саме, та не те. Мотор став потужнішим, у підвісці з’явилося більше алюмінієвих деталей, у фірмового варіатора суттєво розширився діапазон передавальних відносин, а рульова рейка отримала змінну характеристику та від’їхала подалі від водія, звільнивши додаткове місце у салоні.
Загалом на папері автомобіль виглядає не революцією, а серйозною еволюцією свого попередника. І я не думаю, що хтось із шанувальників моделі цьому засмутиться. Outback попередніх поколінь якщо чим і розчаровував, то не платформою, а інтер’єром. До речі, що там усередині?
Якщо ви хочете замовити незвичайний автомобіль, або просто популярну модель в Україні дешевше, звертайтесь в компанію Bex Auto. Купити авто з Америки – це гарантовано отримати автомобіль з прозорою історією. У наших клієнтів особливою популярністю користується марка Nissan.
Авто з США – це можливість придбати позашляховик або кросовер у багатій комплектації до 30% вигідніше, ніж в Україні. Звертаючись до професіоналів, ви зможете здійснити свою мрію!
Це точно Subaru?
Протягом багатьох років японський бренд випускав машини з дуже незвичайним поєднанням якостей. Якщо дивитися на їх шасі, то підвісці, моторам, трансмісії могли позаздрити якщо не “Мерседеси”, то щонайменше “Лексуси”. Але сідаєш усередину, і виникає відчуття, що ти в якійсь надбюджетній машині.
У Subaru WRX STi цього не помічаєш, там головне драйв, і яка різниця, яким пластиком облямований тахометр, коли стрілка в ньому завжди стрибає біля червоної зони.
Але Outback – машина велика, солідна, серйозна. З гарною плавністю ходу та чималим цінником. Від неї мимоволі чекаєш як мінімум на якісний інтер’єр преміального або навколопреміального рівня. Чекали? Отримайте!
Перше, що впадає у вічі – це великий вертикальний центральний дисплей. Такі називають «тесловськими», хоча сама Tesla нещодавно повністю перейшла на дисплеї горизонтальні.
Тож у мене, швидше, виникли асоціації з Volvo. Скажу більше, якби я не бачив емблему на кермі і не знав де знаходжуся, я б не подумав, що це Subaru. Ні-ні, традиційна японська продуманість збереглася. Але клавіші з 80-х зникли, як і жорсткий пластик на зразок того, що раніше йшов на корпуси лампових телевізорів. Все дуже сучасно, акуратно, якісно та зручно.
Показної розкоші немає, важелі зроблені не із золота, а стеля не інкрустовані самоцвіти. Але все ж таки відчуття добротності не залишає. Як і зручності. Окремо похвалю нетипову для японців, але дуже продуману подушку сидіння, під якою, до речі, ховається додаткова подушка безпеки. Вона не дасть вам під час аварії підринути під ремінь. Якщо, звичайно, ви пристебнуті ременем.
На папері універсал став більшим, а його багажник – зручнішим за рахунок більш правильної кубічної форми. Але різниця в порівнянні з минулим поколінням невелика. Вже точно не стало, і на тому спасибі.
Потрібен новий автомобіль, але знайти гібрид чи електрокар в Україні важко? Звертайтесь до компанії Bex Auto! Нові електрокари “під ключ”! У нас можна замовити найпопулярніші чи навпаки, екзотичні автомобілі з США!
Гравій? Ні, не чую!
Якщо після презентації я ще сумнівався, що машина стала не революцією, а еволюцією попередньої моделі, то за кермом зміг у цьому переконатися.
Outback ніколи не був спорткаром, не став він ним і зараз. Потужність двигуна зросла з 177 до 185 кінських сил, спритнішим став варіатор, але без вимірів з точністю «Формули-1» різниці в динаміці не відчуєш.
Підвіска стала трохи плавнішою, але не на шкоду керованості. А останню найбільше характеризує слово «зрозуміла». Машина дуже слухняна водієві, чітко слідує його командам, але на різкі маневри не провокує.
Мабуть, щось видатне авто демонструє на гравійній дорозі. Грати в раліста не раджу: маса, та й габарити не ті, і знову ж таки для цього є WRX STi. Зате по прямій можна їхати, немов по рівному асфальту, зі швидкістю далеко за дозволеним лімітом.
Автомобіль відмінно тримає курс на гравійному покритті, легко ковтає невеликі нерівності та гідно справляється з великими. Та й шумоізоляція колісних арок стала явно кращою.
На презентації, говорячи про новий «рамний» кузов, нашу увагу звертали на те, що нова платформа дозволила сильно знизити рівень вібрацій. І так, підтверджую, це працює!
Ложка дьогтю
Якщо розглядати оновлений Subaru Outback тільки в порівнянні з попередньою моделлю, то виявиться, що він став кращим у всьому. Однак не можна забувати, що Subaru – це все ж таки не сузір’я Плеяд, і на відміну від зірок автомобіль існує не в космічному вакуумі.
Я до того, що конкуренти також підросли. При цьому для японця не пропонується широкого вибору моторів і трансмісій, не так багато варіантів комплектацій, та й цінник в $65000 змушує задуматися.
І взагалі, не так вже й багато зараз клієнтів, які віддадуть перевагу великому повнопривідному універсалу підвищеної прохідності повноцінному кросоверу або навіть позашляховику. Отже, модель як була нішевою, так, мабуть, і залишиться.