В Україні є Ferrari та Maserati, яких не зустріти навіть в Італії (фото)

Стало відомо про найдорожчі італійські суперкари в Україні. Виявляється, у нашій країні є Ferrari та Maserati яких не зустріти навіть в Італії! Причому деякі з дуже рідкісних італійських спорткарів були привезені до України за часів «перебудови». Але є чимало й таких Ламборгіні та Альфа Ромео, які потрапили до нас зовсім нещодавно, враховуючи дуже дорогі екземпляри, ввезені за кілька днів до 24 лютого.

Одну із найдорожчих Ferrari в Україну завіз молодий айтішник у 20-х числах лютого. Мова про SF90 Stradale вартістю близько $1 мільйона! Але вона не єдина в Україні Феррарі, що може викликати подив навіть у Монако.

Про це нам розповів Сергій Летун, засновник клубу шанувальників італійських авто ALFMOTORCLUB. За його словами, навіть у цей непростий період до нас завезли не один італійський спорткар вартістю у кілька сотень тисяч євро. Серед них і єдиний у нашій країні Ferrari F8 Tributo.

Є в Україні і такі автомобілі, про які мало хто чув у Італії. Наприклад, рожева Ferrari 360 Spider Sbarro – таких машин лише 2 (дві!) на весь світ. До речі, попри війну, цей ексклюзив залишається в Україні, а ось де саме – таємниця.

Ще один дуже рідкісний італійський шедевр — Alfa Romeo 8C Competizione. Всього було випущено 500 екземплярів! І в Україні таких три, принаймні, було три. Одна із них – версія Quadrifoglio (таких взагалі було зроблено лише 20 штук). Ця модель коштувала чверть мільйона доларів, а одним із власників цього раритетного янгтаймера був Андрій Здесенко (кілька років тому він продав цю красуню), уродженець Дніпра, що входить у ТОП-100 найбагатших людей України.

Взагалі, на переконання Сергія, любов до італійських авто не може бути корисливою. Бо Ferrari це чи Alfa Romeo – їх купляють емоційні люди зі смаком, які озираються на свою машину, коли йдуть від неї додому, а коли до неї – насолоджуються ще на шляху до неї.

Сергій Летун, засновник клубу шанувальників італійських авто в Україні

Якщо говорити про раритетні італійські автомобілі, за словами Сергія, деякі з них потрапили до України ще за часів СРСР, а інші — у дев’яностих. З-поміж них є дуже різноманітні та цінні моделі на кшталт лімузина Мазераті чи присвяченого 100-річному ювілею Maserati Shamal.

Також слід згадати Ferrari F355, на якій їздив Каха Каладзе, Ferrari 456 і, звичайно, багатостраждальний Lamborghini Diablo з Донецьку – ці та інша італійські спорткари входять у наш рейтинг найкрутіших авто 90-х і 2000-х в Україні.

Ба більше, в Україні навіть є рідкісний Diablo VT 6.0 2000 року з 550-сильним V12, унікальний екземпляр культового Дьябло, який був зроблений спеціально для тодішнього президента Lamborghini Франца-Йозефа Пефгена! Ціна? Навіть не припускати, але точно не менше кількох сотень тисяч доларів.

Дуже варто згадати і про Lamborghini LM – цей позашляховик вважається не просто раритетним, а мрією кожного шанувальника ексклюзивних італійських авто. Колись в Україні таких було кілька, але на жаль, їх перепродали за кордон. Утім, за нашою інформацією, один LM таки залишився на наших теренах. Нагадаємо, один із них належав Юрію Косюку, другий — Ігорю Тарасюку. Один із них (Косюка) наче продали, а Тарасюк, за нашою інформацією, вирішив залишити його у своїй колекції. Усього з 1986 по 1993 роки було випущено трохи більше ніж 300 таких авто.


Особливої уваги заслуговують ексклюзивні Lancia. В Україні є навіть ралійні зірки! А саме — культові Lancia Delta Integrale, вартість яких може бути більшою за ціну нових Феррарі!

Ба більше, зустрічаються в Україні ну дуже старовинні «італійці». Наприклад, цей Fiat 1100B 1937 року – у ньому хоч і мало що залишилось від оригіналу, але все одно це раритет з історією, та ще й трофейний.


І хоча є думка, що наші заможні люди їздять на Мерседесах чи Роллсах, насправді, як стверджує засновник клубу шанувальників італійських авто в Україні, в автопарках багатіїв з вірогідністю 99% відсотків є щось італійське – той авто, який він може навіть нікому не показувати, але це такий собі «маст хев» для душі.

До речі, офіційно виробники італійських спорткарів покинули ринок Україні у 2014-му році, але компанія Сергія займається обслуговуванням Альфа Ромео, Фіат, Мазераті і т.д. понад 20 років, тому саме тут можна зустріти італійський ексклюзив. Мова йде про СТО Italservice, яка є однією з небагатьох (чи навіть єдина), що обслуговує винятково італійські моделі.

Джерело topgir

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше