Tesla пропонує свій власний роз’єм зарядки як новий північноамериканський стандарт
Коли справа доходить до заряджання електромобіля в США, Канаді та Мексиці, єдині два типи доступних роз’ємів не є крос-сумісними. У Tesla є власний роз’єм, який, на захист компанії, був розроблений, коли Tesla ще була єдиним значущим гравцем для електромобілів в регіоні. Усі інші використовують поточний стандарт Північної Америки, комбіновану систему заряджання (CCS). Tesla, очевидно, сподівається змінити цю динаміку, оголосивши в п’ятницю, що вона «відкриває світові свій дизайн роз’єму для електромобілів».
Tesla публікує свої специфікації та виробничі проєкти для роз’єму, який вона перейменовує на North American Charging Standard (NACS), сподіваючись, що зарядні мережі, такі як Electrify America та Chargepoint, включатимуть у свої станції апаратне забезпечення компанії. Тесла стверджує, що NACS «не містить рухомих частин, вдвічі менший і вдвічі потужніший», ніж альтернатива.
Компанія наполягає на тому, щоб ці мережі перейняли її технологію, оскільки «транспортні засоби з NACS перевищують кількість з CCS у два рази, а мережа Tesla Supercharging має на 60 відсотків більше станцій з NACS, ніж усі мережі, оснащені CCS разом узяті». Як заявляє компанія, ці цифри є прямим результатом багаторічної переваги, яку Tesla утримувала над конкурентами при виході на ринок, лідерства в капіталізації, яке швидко скорочується, оскільки такі бренди галузі, як шатер, як GM, Honda та Audi повертається до електрифікації, а китайські виробники, такі як BYD, домінують у сфері електромобілів на найбільшому ринку Азії.
Tesla стверджує, що «мережеві оператори вже мають плани щодо включення NACS у свої зарядні пристрої», не уточнюючи, які мережі це роблять і в якому масштабі. Компанія «з нетерпінням чекає на майбутні електромобілі, що включатимуть дизайн NACS і заряджатимуться в північноамериканських мережах Tesla Supercharging і Destination Charging».
Наразі не зрозуміло чому саме зараз Tesla розпочала експансію для уніфікації всіх зарядок. Можливо форсувало це рішення прийнятий в Європі єдиний стандарт зарядок для смартфонів Type-C.