У Viber з’явилися комерційні акаунти та бізнес-чати

Користувачам Viber стала доступна функція бізнес-чатів. Відтепер повідомлення, що надходять від брендів, акумулюватимуться в окремій папці, яка відображається в переліку чатів. Повідомлення про це розміщено на веб-ресурсі Rakuten Viber.

Ще одне нововведення стосується самих брендів. Вони зможуть реєструвати у Viber комерційні акаунти. Такий підхід помітно полегшить користувачам месенджера процес пошуку акаунтів шуканих брендів.

У повідомленні Viber Rakuten акцентується увага на тому, що спеціальні пропозиції від інтернет-магазинів, повідомлення від служб доставок про підтвердження замовлень та сповіщення від банківських установ відображатимуться в бізнес-чатах. З особистими чатами зазначені вище повідомлення плутатися більше не будуть.

Нова функціональність месенджера доступна у версії 18.0. Вона буде розгорнута Rakuten Viber по всьому світу протягом доби. Користувачі зможуть закріплювати чати з певними брендами у верхній частині списку бізнес-чатів, переміщати діалоги з брендами на головний екран месенджера, а також закріплювати повідомлення від брендів у верхній частині екрана.

Комерційний акаунт являє собою міні-сайт бренду в месенджері. Компанії зможуть розміщувати в таких акаунтах додаткову інформацію для клієнтів, а також отримувати від них зворотний зв’язок.

Джерело prostomob

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше