Стартап, створений штучним інтелектом, став прибутковим лише за тиждень
Португальський стартапер та інженер Жоао Феррао дос Сантос призначив чатбота GPT-4 генеральним директором новоствореного стартапу.
Сам стартапер став помічником генерального директора і виконував всі команди ШІ, навіть якщо вони могли зашкодити компанії. Лише за тиждень від початку експерименту штучний інтелект знайшов інвесторів і почав продажі.
Після створення стартапу Жоао Феррао дос Сантос вирішив приділяти лише одну годину на день для розвитку бренду. Задум полягав у тому, що штучний інтелект має сам вирішувати, чим повинна займатися компанія, як вона буде називатися та розвиватися.
ChatGPT вирішив відкрити магазин електронної комерції. Оскільки мета цього проєкту — зробити штучний інтелект максимально впливовим, то продукт також мав бути розроблений за допомогою штучного інтелекту. Тому ШІ вирішив торгувати екофрендлі-футболками зі згенерованими нейромережею принтами.\
ChatGPT назвав стартап AIsthetic Apparel та написав 10-етапний бізнес-план розвитку. У ньому він запропонував створити інтернет-магазин на Shopify, а також налагодити співпрацю з компанією Printful, яка б друкувала принти. Зображення для футболок мав створювати Midjourney, підказки для якого також генерував ChatGPT.
Крім того, штучний інтелект порадив знайти додаткові інвестиції, на додаток до $1000, які погодився інвестувати його заступник Жоао Феррао дос Сантос. Загалом вдалося залучити ще $2500 в обмін на 25% компанії.
ChatGPT встановив ціну на футболки своєї компанії на рівні 35 євро за штуку, пояснивши це тим, що проект уже став вірусним у мережі. На четвертий день експерименту бренд AIsthetic Apparel запустив онлайн-продаж футболок.
ChatGPT також оцінив, що наразі вартість бренду становить 4 млн євро. Як він пояснив, ця сума «враховує здорову маржу, широкий розмір ринку і стрімке зростання інтересу до нашого бренду».
Нагадаємо, що відомий український кухар Євген Клопотенко залучив ChatGPT до створення страв для званої вечері.