В Україні зросла частка скарг на онлайн-магазини
З січня по вересень 2019 роки українці поскаржилися на продавців товарів і послуг більше 15 тис. Раз. При цьому частка скарг на онлайн-магазини збільшилася. Про це заявив начальник відділу контролю за рекламою і дотриманням антитютюнового законодавства Госпродпотребслужби Олег Кобельков, повідомляє Finclub.net.
За його словами, споживачі активно направляють скарги, в тому числі на послуги в сфері ЖКГ, але держава не всім може допомогти.
За дев'ять місяців цього року ми отримали більше 15 тис. Звернень громадян. Більшість з них стосується якості непродовольчих товарів, 41% - якості послуг, що надаються, з них 29% - якості житлово-комунальних послуг, - розповів він.
Кобельков додав, що в січні-вересні частка скарг громадян на онлайн-магазини із загального числа звернень склала 7%, хоча в 2018 році вона була на рівні 6,3%.
У той же час ефективність розгляду скарг громадян істотно знизилася за 10 років.
'Якщо ми візьмемо нашу цифру ефективності розгляду звернень громадян, вона приблизно 49%. Років десять тому вона була значно вище - 70-75%. Ключове в цьому зниженні - питання неможливості ідентифікації продавця для здійснення перевірки', - зазначив представник Госпродпотребслужби.
Щоб здійснити перевірку підприємця, службі необхідно мати всі дані про кожного продавця, навіть про його організаційно-правову форму власності, які часто не містяться в товарних чеках. А для цього потрібно отримати дозвіл в Мінекономіки.