YouTube тестує обмеження кількості переглядів для користувачів блокувальників реклами
Google продовжує боротися з блокуванням реклами в Youtube. Раніше компанія тестувала спливне вікно з попередженням про заборону блокувальників та вибором дозволити рекламу або придбати Youtube Premium. Тепер йдеться про експеримент з обмеженням кількості переглянутих роликів до трьох, якщо блокувальник буде повторно увімкнений.
Компанія підтвердила «невеликий експеримент по всьому світу, який закликає глядачів з увімкненими блокувальниками реклами дозволити рекламу на YouTube або спробувати YouTube Premium». Заяву було зроблено після того, як деякі користувачі почали помічати нове попередження про те, що відтворення відео може бути вимкнено, якщо YouTube виявить повторне використання інструментів блокування реклами.
Представник сервісу заявив, що YouTube планує показувати кілька попереджувальних повідомлень, які закликають користувачів припинити використання інструментів блокування або підписатися на YouTube Premium, перш ніж їхній перегляд буде перервано.
«Ми дуже серйозно ставимося до вимкнення відтворення та вимкнемо його лише в тому випадку, якщо глядачі ігноруватимуть неодноразові запити на дозвіл реклами на YouTube. У випадках, коли глядачі вважають, що вони були помилково позначені як користувачі блокувальників реклами, вони можуть поділитися своїм відгуком, перейшовши за посиланням у підказці».
YouTube наполягає на демонстрації реклами як важливому засобі, що забезпечує «мільярдам людей у всьому світі безплатний доступ до контенту». Сервіс постійно експериментує з різними рекламними пропозиціями, які іноді спричиняють бурхливу реакцію користувачів. Лише за останній рік YouTube пропонував 30-секундну рекламу, що не відключається, у телевізорах, рекламу у Shorts та збільшення примусових рекламних інтеграцій до 10 поспіль.