Штучний інтелект замінив 90% співробітників служби підтримки в індійському стартапі

Індійський стартап Dukaan замінив 90% співробітників служби підтримки клієнтів чат-ботом зі штучним інтелектом.

Засновник компанії Сууміт Шах (Suumit Shah) написав у Twitter, що внаслідок змін час першої відповіді скоротився з 1 хв і 44 сек до нуля. Час вирішення проблеми також зменшився – з двох годин до трьох хвилин. Загальні витрати на підтримку клієнтів знизилися приблизно на 85%.

Твіти Шаха не викликали схвалення. Він назвав звільнення 90% команди підтримки “важким”, але “необхідним” рішенням. Однак потім Шах заявив, що більшість стартапів віддають перевагу прибутку, а не наміру стати єдинорогом.

Джерело theregister

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше