Пілоти MQ-9 вчаться злітати та сідати через супутник на ACE Push

Завдяки новій технології автопілота ATLC запускати великі безпілотні літаки стало набагато простіше.

Операторів дронів MQ-9 Reaper навчили приземлятися і злітати за допомогою супутникового зв’язку, що значно скорочує кількість персоналу та обладнання, необхідних для операцій з цими легендарними безпілотниками, повідомляє Air&Space Forces. Нещодавно пройшли армійські навчання ACE Grand Warrior, де молоді військові відпрацьовували практику управління безпілотниками по-новому.

Раніше MQ-9 Reaper управлялися операторами через віддалені наземні станції, але запускалися і підіймалися зусиллями техперсоналу, які працюють поруч зі злітно-посадковими смугами. Тепер функція автопілота, відома як функція автоматичного зльоту і посадки (ATLC), може виконувати ці завдання самостійно, хоча для забезпечення безпеки польоту, як і раніше, потрібен екіпаж, заявила Деніз Оттавіано, представниця 49-го крила ВПС Голломена.

Навчання знаменують собою останню розробку для ATLC, яку фахівці Air Force Reaper успішно впроваджують і покращують від 2021 року, коли 556-та випробувальна й оціночна ескадрилья довела, що безпілотник може злітати та приземлятися без місцевого наземного контролю. У 2022 році льотчики ще більше розширили можливості, переспрямувавши Reaper з Гаваїв на Гуам і Палау в рамках навчань Valiant Shield 2022.

Ключовою перевагою ATLC є його менша займана площа. Минулі операції Reaper вимагали відправки близько 55 супроводжуючих з наземними станціями управління, наземними терміналами даних та іншим обладнанням. Такі навчання, як Valiant Shield і ACE Grand Warrior, довели, що тепер це можна зробити всього з 10 льотчиками та півтора піддонами спорядження, досить маленьким, щоб поміститися на борту конвертопланів CV-22 Osprey або літаків C-130 Hercules.

Тепер цим дроном можна керувати через супутник
Фото: U.S. Air Force

Той самий підхід застосовувався в ACE Grand Warrior, де лише 10 фахівців з 9-го і 29-го підрозділів технічного обслуговування літаків вирушили в Гранд-Форкс, щоб тренуватися з MQ-9 Reaper. Така оптимізація персоналу та управління узгоджується з концепцією, в якій льотчики й дрони розосереджуються з центральної бази в більш дрібних і віддалених місцях, щоб ускладнити наведення противника на ціль.

Деніз Оттавіано підкреслює, що під час навчань ACE Grand Warrior двоє техніків з авіоніки, які побували в Північній Дакоті, були навчені операції запуску та відновлення супутникового зв’язку, запусків двигунів, завданням технічного обслуговування, а також попереднім і після польотним перевіркам, які зазвичай виконуються командирами екіпажів. Льотчики також використовували буксирувальні тягачі та аерокосмічне наземне обладнання, яке вже є в Гранд-Форксі, щоб ще більше скорочує та оптимізує логістику.

Загалом близько 56 студентів, майбутніх пілотів MQ-9 Reaper, узяли участь у навчаннях ACE Grand Warrior, де вони виконали весь спектр місій дронів і навчальних програм, включно з розвідкою, спостереженням і рекогносцируванням, безпосередньою авіаційною підтримкою, координацією ударів, операціями ланцюжка знищення і базовою льотною майстерністю.

За словами Деніз Оттавіано, сьогодні всі оператори MQ-9, які проходять навчання в 49-му крилі, сертифіковані для роботи з системою автопілота ATLC на тренажері. Коли випускники прибувають у бойові ескадрильї, вони проходять додаткову підготовку, щоб отримати сертифікат.

Джерело airandspaceforces

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше