Український безпілотник “ОКО-9” уперше піднявся в повітря: що в ньому особливого (відео)

Робочий прототип “ОКО-9” зміг підняти в небо вантаж вагою 70 кілограмів. За словами розробників, у майбутньому він зможе пролітати до 100 км.

Розробники завершили тестовий політ прототипу важкого електричного безпілотного літака “ОКО-9” із системою вертикального зльоту та посадки, а також із повністю українським планером. Інформація про це з’явилася на сторінці групи інженерів-волонтерів Cyber Avia у Facebook.

Інженери-творці пояснили, що “ОКО-9” практично повністю зібрано з вітчизняних деталей. Поки що існує тільки прототип безпілотника, оскільки сам дрон перебуває в розробці.

На відеокадрах видно, як безпілотник із 5 гвинтами успішно піднявся із землі та пробув якусь кількість часу в небі. Причому свій перший політ він виконав зі злітною вагою в 70 кілограмів.

Безпілотник ОКО-9 на злітному майданчику посеред поля
Фото: Скриншот

Безпілотник “ОКО-9”: що про нього відомо

БПЛА “ОКО-9” — це безпілотний літак, який був запланований творцями як носій спеціального радіообладнання або система повітряного спостереження. За словами розробників, пріоритетом розробки є простота експлуатації та швидке перенавчання пілотів коптерів на нову платформу.

Порівняно з “бензиновими” літаками має набагато менший рівень шуму (варіант із паливним двигуном також можливий, забезпечуючи більший час роботи). Для безпілотника характерна підвищена стійкість до поривів вітру в літаковому режимі (автоматичне увімкнення підіймальних двигунів для запобігання звалювання). Крім того “ОКО-9” може зависати над обраною точкою.

Платформа “ОКО-9” сумісна з системою дистанційного керування “Шлейф”, яка дає змогу здійснювати повітряний моніторинг та управління бортом і всім бортовим обладнанням через інтернет із забезпеченням захисту інформації та мінімальною додатковою затримкою.

Технічні характеристики БПЛА “ОКО-9”:

  • розмах крил — 5 м;
  • злітна вага — 70 кг;
  • дальність зв’язку — 100 км;
  • швидкість — 100 км/год;
  • час роботи в повітрі — 150+ хвилин (включно з 2 хвилинами на вертикальний зліт і посадку).

Типові сценарії використання БПЛА “ОКО-9”

  • Робота без GPS: Вертикальний зліт, візуальний політ на глибину до 100 км, керована робота в зоні на висоті 500-1000 м до 30 хвилин, візуальне повернення, вертикальна посадка.
  • Робота з GPS + інерціальна система грубого орієнтування: Автоматичний вертикальний зліт, автоматизований політ на глибину 50 км, керована робота в зоні на висоті 300-1000 м до 60 хвилин, автоматизоване повернення, вертикальна автоматична посадка.
  • Робота з GPS + інерціальна система грубого орієнтування: Можливість виконання місії в повністю автоматичному режимі, включно з автоматичним вертикальним зльотом і автоматичною посадкою в режимі повного радіомовчання.

Джерело Кібер Авіа

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше