Viber в Україні підвищує безпеку користувачів з новою функцією

Viber розпочав тестування в Україні новітньої опції “Ідентифікація абонентів”, місія якої полягає в захисті громадян від шахрайства та телефонного спаму.

Під час вхідних викликів месенджер класифікуватиме абонента на предмет причетності до розсилки спаму і, за наявності підозр, повідомлятиме про це користувачів за допомогою спеціального значка-індикатора. Після цього абонент, за бажання, може скинути виклик або відповісти на дзвінок.

Новинка визначає ймовірність спаму на основі безлічі факторів, зокрема даних про попередні спам-дзвінки від інших користувачів месенджера. Команда Viber закликає абонентів повідомляти про спам-дзвінки шляхом кліка на кнопку “Скарга” з метою поліпшення системи.

Наразі функція перебуває на стадії тестування і поступово стане доступною користувачам на андроїд-пристроях Android з версією від Viber 21.1 і далі. Послуга надаватиметься безкоштовно після завершення випробувального періоду.

Новинка покликана доповнити актуальні функції безпеки на кшталт наскрізного шифрування, двоетапної авторизації, захисту важливих чатів ПІН-кодом та інші.

Джерело help.viber.com

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше