Google представила АІ-інструмент, який генерує контент для рекламних кампаній

Компанія Google представила інструмент, який дасть змогу рекламодавцям створювати контент за допомогою генеративного штучного інтелекту.

Функція доступна в бета-версії продукту Google Performance Max. Вона дає можливість американським рекламодавцям генерувати текстові та графічні матеріали для рекламних кампаній з використанням ШІ, повідомила компанія.

Performance Max вже використовує можливості ШІ для оптимізації реклами на різних платформах Google, а нова функція доповнює його генерацією контенту. За словами Google, це дасть змогу швидко створювати персоналізовані матеріали високої якості.

Як і інші генеративні системи, він створює унікальні тексти та зображення на основі підказок користувача. Маркетологи можуть перевіряти і редагувати згенеровані матеріали перед публікацією.


Система перебуває у стадії бета-тестування в США, але до кінця 2023 року планується її широке поширення. Також компанія реалізувала захисні механізми, що не дають змоги генерувати недоречний контент або контент, що порушує правила, а всі зображення містять видимий водяний знак.

Джерело google

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше