Adobe створила спеціальний символ для маркування контенту, створеного штучним інтелектом
Компанія Adobe та інші технологічні фірми створили спеціальний символ для позначення контенту, згенерованого штучним інтелектом. Його можна додавати в метадані зображень, відео та PDF-файлів.
Символ отримав назву “Значок прозорості”. Він доступний у продуктах Adobe типу Photoshop і Premiere. При наведенні на значок з’являється інформація про автора, використаний інструмент ШІ та інші дані про створення контенту.
Значок розробили в рамках коаліції C2PA, мета якої – створення стандартів перевірки автентичності контенту. До C2PA входять Microsoft, Intel та інші технологічні компанії. Найближчими місяцями вони також почнуть використовувати цей символ для маркування контенту від ШІ.
Прийняття значка не є обов’язковим для компаній і користувачів. Вони можуть вирішувати, застосовувати його чи ні для позначення матеріалів, створених за допомогою інструментів ШІ