Airbus показала розумний салон для літаків
Airbus, одна з найбільших літакобудівних підприємств, представила розумний пасажирський салон Connected Experience. За запевненням розробників, застосування новітніх технологій зробить переліт значно комфортніше не тільки для пасажирів, але і для екіпажу літака.
Проект Airbus Connected Experience покликаний значно спростити роботу бортпровідників. В ході польоту система датчиків буде сканувати крісла, багажні полиці, системи освітлення та інші елементи салону. Отримана інформація в режимі реального часу відобразиться в спеціальному додатку для екіпажу на iPad – це дозволить швидко оцінити обстановку під час польоту.
Розумний салон буде оснащений і низкою інтерактивних засобів зв’язку. При бажанні пасажири зможуть підключатися до екосистемі салону за допомогою особистих смартфонів і отримувати необхідну інформацію, або використовувати додаткові функції, що надаються авіакомпанією.
Так, ще до потрапляння на борт, можна забронювати місце для валізи, скориставшись смартфоном і попередньо ознайомившись зі списком доступних місць в багажних відділеннях. Розумні крісла запам’ятають індивідуальні настройки положення спинки і відкоригують його перед наступним польотом.
Планується і реалізація можливості замовлення страв та напоїв через смартфон. Встановлені розважальні мультимедійні системи будуть автоматично підбирати контент під конкретного пасажира, з урахуванням найбільш частих запитів. У вбудованих в спинку попереду сидячого крісла екранах буде реалізована функція ретрансляції зображення зі смартфона.
Системи Airbus Connected Experience будуть доступні в літаках серії А320. Надалі компанія планує впроваджувати розумну платформу і на інші моделі.