Антимонопольні органи США перевірять відмову Google від файлів Cookie в браузері Chrome
Антимонопольні органи США стурбовані планами Google щодо відмови від сторонніх файлів Cookie в фірмовому браузері Chrome. Група з 15 генеральних прокурорів на чолі з прокурором штату Техас вчора оновила антимонопольну скаргу на Google, включивши в неї більше подробиць, в тому числі нові твердження про стратегічне використання браузера Chrome.
Нова скарга пов’язана з недавніми оновленнями політики конфіденційності браузера, які можуть не тільки захистити призначені для користувача дані, але і зміцнити вплив Google на ринку. Американські прокурори стверджують, що пошуковий гігант використовує можливості фірмового пошукача, відеосервісу YouTube та інших активів, щоб викорінити незалежні рекламні платформи, змусивши малий бізнес та ЗМІ використовувати його послуги. До цих інструментів зараховують і «пісочницю конфіденційності» Chrome.
Прокурори стверджують, що нова схема Google полягає в тому, щоб заблокувати всі можливості відстеження дій користувача в браузері Chrome для сторонніх рекламодавців, не залишивши альтернативи фірмовій рекламній системі. Зрештою рекламодавці будуть змушені користуватися послугами Google в якості посередника.
Протягом багатьох років Google поступово скорочувала використання файлів Cookie в Chrome. Тепер компанія готується повністю від них відмовитися. Вона заявила, що не створюватиме альтернативний спосіб відстеження дій користувачів. Однак регуляційні органи США впевнені, що Google намагається приховати свої справжні наміри, а «пісочниця конфіденційності» стане центральним елементом таргетингу та збору персональних даних.
Пошуковий гігант заявляє, що ці звинувачення ґрунтуються на неправильному розумінні функцій конфіденційності Chrome. Google наполягає на тому, що нововведення прийняті виключно з метою зробити серфінг в Мережі більш анонімним. Компанія стверджує, що її зусилля в цій сфері схвалені фахівцями у сфері інтернет-безпеки, рекламодавцями та конкурентами Google.
Нагадаємо Вам що файли Cookie (буквально “тістечка”) — це файли котрі зберігаються у браузері користувача після відвідання того чи іншого сайту. При наступному візиті сервер буде знати, що користувач вже тут був. За допомогою кукі-технології можна вивчити вподобання відвідувача. Кукі є одним із найточніших засобів визначення унікального користувача. Файл «cookies» (невеликий файл з налаштуваннями профілів) полегшує користування веб-сайтом, записуючи дані, необхідні для входу в систему та збору статистики. Користуватися сайтом можна також без файлів «cookies». Кукі зазвичай зберігають ваші вподобання на сайті, такі як ваша мова, місце перебування, тощо. Більшість інтернет-користувачів автоматично приймають файли «cookies». Їх можна вимкнути в будь-який момент або налаштувати пошукову систему так, щоб вона повідомляла про всі випадки, пов’язані з відправкою файлів цього типу.
Через те, що в цих файлах зберігаються данні про вподобання користувача, то рекламні мережі, “визначать” їх і показують Вам рекламу тих продуктів чи послуг, якими ви цікавились.