Apple має намір випустити в 2025 році повністю безпілотний електрокар
З’явилися нові подробиці секретного проєкту ‘Титан”. Компанія прискорює розробку електромобіля і змінює напрямок зусиль у бік автономного керування, повідомили Bloomberg інформовані джерела. Apple сподівається впоратися із завданням, яке поки не піддається автопромисловості, причому всього за чотири роки.
Протягом кількох років інженери з автомобільної команди Apple рухалися одночасно у двох напрямках: створювали модель з обмеженими можливостями автономного руху, більше концентруючись на традиційних параметрах на кшталт керованості та швидкості, і працювали над версією з автопілотом, яка не передбачає втручання людини.
Під керівництвом нового глави відділу Кевіна Лінча – очолював розробку Apple Watch – інженери зосередилися над другим варіантом. Тепер головною метою команди став безпілотний автомобіль із найвищим рівнем автономності, заявили інформовані джерела, які побажали зберегти свою анонімність.
Після оголошення цієї новини вартість акцій Apple підскочила на 2,4% і склала $157,23.
Компанія прагне підготувати передпродажну версію автономного автомобіля за чотири роки, швидше, ніж прогнозували деякі інженери проєкту — за їх оцінками, розробка може зайняти від 5 до 7 років. Щоправда, так вони вважали на початку року. З появою нового керівника багато що могло змінитися. Втім, терміни завжди можна перенести або почати продавати автомобіль із меншим рівнем автономності.
Нещодавно, за словами джерела, компанія домоглася прориву в розробці системи автономного управління. Компанія завершила більшу частину роботи над процесором для першого покоління робомобілів. Його створенням завідувала інша команда — та, що відповідає за чіпи для айфонів і маків. Випробування технології повинні розпочатися невдовзі на полігоні в Каліфорнії. За даними регулятора, в Apple в розпорядженні 69 «лексусів», готових до безпілотної їзди.
Ідеальний автомобіль Apple позбавлений керма і педалей, а дизайн його інтер’єру будується навколо ідеї автономності. У таких концептах пасажири сидять обличчям один до одного, як у лімузині. А якщо спілкуватися один з одним їм не захочеться, в центрі салону буде інформаційно-розважальна система з інтегрованими сервісами та пристроями Apple.
Проєкт «Титан» з розробки власного автомобіля Apple, запущений у 2014, не вперше зазнає змін стратегії. У вересні цього року Даг Філд, який очолював його три роки, пішов працювати в Ford. Вибір керівництва компанії впав на Лінча, одного з директорів Apple, людину, яка не має досвіду роботи в автопромі.