Apple оштрафували на €10 млн за агресивну рекламу iPhone яка вводить в оману
Антимонопольне відомство Італії заявило сьогодні, що оштрафувало компанію Apple на 10 млн євро ($12 млн) за «агресивну що вводить в оману» рекламу смартфонів iPhone – про це повідомили в Reuters.
Регулятор пояснив, що Apple позиціювала декілька моделей iPhone як водонепроникні, не уточнюючи, що захист від води був ефективним тільки при певних обставинах. При цьому Apple не хотіла ремонтувати ці смартфони по гарантії, коли вони виходили з ладу через потрапляння в них води або інших рідин. Apple відмовилася коментувати заяву антимонопольної служби Італії.
Відзначимо, що нинішній штраф – далеко не найбільший в новітній історії Apple. Один з найгучніших скандалів вибухнув у 2017 році, коли власники iPhone 6, iPhone 6S, iPhone 7 та iPhone SE виявили уповільнення роботи своїх пристроїв після чергового оновлення. Виробник визнав факт існування функції що уповільнює в оновленому ПО, після чого на нього посипалися судові позови та штрафи.
Компенсації за штучне уповільнення старих iPhone компанія виплачує досі. У листопаді 2020 року стало відомо, що Apple заплатить ще $113 млн, хоча в березні вона вже врегулювала багаторічний колективний позов на суму $500 млн.