Apple під час пандемії стала більше використовувати кораблі та приватні літаки для прискорення поставок
Видання The Information розповіло про заходи, які Apple зробила, щоб прискорити терміни доставки своєї продукції. Повідомляється, що компанія розширила використання вантажних суден та приватних літаків, завдяки чому їй вдалося помітно скоротити період очікування деяких товарів для своїх клієнтів.
The Information повідомляє, що Apple вперше почала використовувати вантажні судна для доставлення AirPods торік. Крім того, в третьому кварталі минулого року компанія значно збільшила морські перевезення старих моделей iPhone, попит на які дозволяв доставляти їх трохи довше, щоб звільнити вантажний простір в літаках для нових iPhone 12. Про це повідомило джерело, обізнане в логістичних операціях Apple.
Компанія кілька разів стикалася з проблемами при доставці своїх товарів по морю. В кінці листопада минулого року великий контейнеровоз, що прямував з Китаю в США, перекинувся, втративши в океані близько 1800 контейнерів. Принаймні один з них був заповнений навушниками Beats.
Згідно з наявними даними, Apple зафрахтувала понад 200 приватних літаків для доставки своєї продукції у 2020 році, що є рекордним показником для компанії за один рік. Повідомляється, що такий крок був обумовлений тим, що у партнерів Apple по доставці не вистачало місця в вантажних відсіках пасажирських літаків. Наприклад, у 2016 році для доставки iPhone 7 Apple зафрахтувала всього три приватних літаків.
Крім того, у звіті The Information повідомляється, що для прискорення доставки своєї продукції споживачам Apple почала використовувати свої роздрібні магазини в США та Канаді в якості розподільних центрів. Це дозволяло кур’єрам служб FedEx та UPS забирати товари в магазинах та доставляти їх покупцям, які проживають в безпосередній близькості від торгових точок. The Informer повідомляє, що, завдяки комплексу цих заходів, доставка більшості продуктів Apple у 2020 році зайняла всього на кілька днів більше, ніж в середньому за попередні роки.