Apple відмовилася ремонтувати зламаний співробітниками гарантійний iPhone
Як пише Business Insider, власник iPhone, на ім’я Теодор Кім (Theodore A. Kim) подав до суду на Apple, вимагаючи у компанії 1383,13 долара. Це точна вартість моделі iPhone 12, яку Apple відмовилася ремонтувати, попри те, що пристрій все ще знаходився на гарантії. Кім купив свій телефон у В’єтнамі в жовтні 2020 року, і, за словами власника пристрою, гарантія діяла до жовтня 2022 року.
Теодор Кім взяв з собою телефон, коли приїхав в США під час пандемії, але смартфон зазнавав труднощів з читанням американської SIM-карти. Він подзвонив в Apple, і компанія запропонувала йому принести телефон в Apple Store, що він і зробив.
Я приніс його в магазин, а вони відправили його на ремонт. Потім вони повернулися і сказали: «Ми не збираємося це виправляти, оскільки у смартфон вносилися зміни». На моє запитання про які зміни йде мова, вони так і не відповіли.
Теодор Кім
Коли він отримав свій iPhone 12 назад, він виявив зламаний лоток для SIM-карти. Кім подав скаргу в Better Business Bureau (BBB), стверджуючи, що лоток для SIM-карти був пошкоджений, коли телефон знаходився в Apple. Apple відповіла, що, якби лоток для SIM-карти був зламаний її співробітниками, вони б відремонтували пристрій. Компанія вважає, що питання закрите.
Після того як Apple анулювала гарантію, Кім запропонував заплатити за ремонт свого iPhone, але Apple також відмовилася. В кінці червня він вирішив відправити електронний лист генеральному директору Apple Тіму Куку (Tim Cook), але так і не отримав відповіді. Тому Теодор подав до суду.
Результат суду буде залежати від того, чи зможе Кім переконати суд в тому, що його телефон перебував у Apple, коли лоток для SIM-карти був зламаний. За словами Кіма, це вже підтвердила одна з менеджерів Apple Store.