Атакувати Tesla компанія Geely збирається за допомогою нової люксової марки електромобілів
Поява електромобілів змусило багатьох автовиробників задуматися про зміни в ринковій стратегії, приклад Tesla часто стає орієнтиром. Китайські компанії нерідко створюють нові бренди для просування своїх електромобілів, намагаючись відокремити їх від основного бізнесу. Наприклад, Geely для суперництва з Tesla запропонує електромобілі марки Zeekr.
Китайська компанія Geely повністю контролює шведську Volvo Cars та володіє 9,7% акцій Daimler AG, котра випускає автомобілі Mercedes-Benz. Якщо раніше шведи випускали в серії Polestar «заряджені» версії своїх автомобілів, то нові власники марки вважали за потрібне перетворити Polestar в самостійний бренд для реалізації найпрестижніших та швидкісних електромобілів.
Марка Zeekr теж повинна розташуватися в преміальному сегменті, її просуванням займеться дочірня структура Geely — Lingling Technologies, як повідомляє Reuters з посиланням на інформовані джерела. Інновації будуть запропоновані й у сфері ринкової стратегії. Geely розраховує напряму продавати електромобілі Zeekr, виключивши дилерів з ланцюжка. У великих містах Китаю будуть відкриті демонстраційні зали, цінова політика буде єдиною для всіх регіонів країни. Для підвищення лояльності власників електромобілів марки Zeekr їм будуть пропонуватися фірмовий одяг та аксесуари, охочі зможуть стати акціонерами Lingling Technologies, щоб простіше вести діалог з керівництвом. У власників електромобілів Zeekr буде і свій клуб за інтересами.
Активність Geely говорить про те, що компанія хоче стати впливовим гравцем на ринку електромобілів. Вона вже співпрацює з Foxconn, Baidu та Faraday Future у сфері контрактного виробництва електромобілів, з Tencent в області розробки програмного забезпечення. У неї є своя відкрита платформа SEA для створення електромобілів, якою повинні скористатися Volvo, Smart та Lotus. У сфері виробництва тягових батарей компанія співпрацює з корейською LG Energy Solution.