Австралійська компанія запустила сервіс для створення цифрових голосів за допомогою ШІ
Австралійська компанія Replica Studios представила систему на базі ШІ для створення нових голосів в іграх та кіно. Нова технологія покладається на голоси заздалегідь записаних акторів та генерує будь-які нові репліки на основі пропонованого тексту. Алгоритми Replica враховують емоції та інтонації, а функція прямого експорту дозволяє швидко перенести синтетичні голоси в роботу популярних ігрових рушіїв — Unreal Engine, Unity та Roblox Studio. Стартап обіцяє заощадити клієнтам з ігрової та кіноіндустрії час та гроші — студії тепер зможуть «на льоту» озвучувати свої проєкти.
«Уже через кілька років голоси, які ви почуєте у грі або кіно, будуть з високою ймовірністю згенеровані на комп’ютері. І вони будуть лунати як справжні людські голоси. Ми створюємо нову можливість, коли мільйони розробників створюють нові ігри, але найм акторів озвучування що не масштабується з точки зору витрат та часу. Ми знімемо бар’єри для можливості творити за допомогою голосових технологій», — пояснив VentureBeat глава стартапу Шреяс Нівас.
Платформа Replica постачається з голосами 40 професійних акторів озвучування, які записали для стартапу кілька монологів. Ці монологи були проаналізовані алгоритмами та перетворені в масштабований актив — тепер кожен клієнт Replica може скористатися голосами для створення нових реплік. У записаних активів є кілька редагованих установок — наприклад, встановлений персонаж Соломон відразу пропонується в ролі антагоніста, а його репліки, як правило, будуть звучати грубо.
Записані актори озвучування не беруть безпосередньої участі в процесі розробки гри або фільму, але отримують від Replica відрахування кожен раз, коли студія використовує їх голос в комерційних продуктах. Крім того, стартап передбачає можливість запису голосу клієнта — в такому випадку розробник витратить мінімум часу на роботу зі своїм актором, оскільки його репліки можуть бути розширені та відредаговані всередині платформи.
Replica також співпрацює з розробниками найбільш популярних ігрових рушіїв. У листопаді минулого року стартап запустив бета-версію плагіна Replica Unreal Engine — мовна технологія стала доступна в програмі, розробленій Epic Games. За перші три місяці з моменту запуску Replica зареєструвала понад 16 тис. аудіосесій.
«Ми тісно взаємодіємо з Unreal Engine та Unity. Ми створили цей додаток, в якому у вас є 40 голосів персонажів, які дійсно підходять для ігор та фільмів. Всі ці голоси згенеровані комп’ютером. Ви можете створити прототип мови, а потім надіслати цей файл прямо в Unreal або Unity», — додали в компанії.
Варто відзначити, що Replica Studios — не єдина компанія, яка працює на ринку цифрових мовних технологій. У австралійського стартапу є прямі конкуренти з британської компанії Sonantic та ізраїльської DeepDub. А на початку цього року компанія Microsoft запустила свій сервіс Custom Neural Voice та повідомила, що інтегрує цю технологію в роботу AT&T, Warner Bros та Duolingo.