Бездротові навушники стали найпопулярнішими ношеними пристроями у 2020 році
Згідно зі звітом дослідницької компанії Counterpoint Research, у 2020 році на бездротові навушники та пристрої, призначені для носіння на руці (розумні браслети та годинники), доводилося 93 відсотки від загального обсягу поставок ношених пристроїв. Торік було продано близько 238 мільйонів TWS-навушників, що на 83 відсотки більше, ніж у 2019.
Багато в чому таке зростання обумовлене збільшенням кількості пропозицій в середній та бюджетній цінових категоріях. До цього повністю бездротові навушники часто належали до пристроїв середнього та верхнього цінового сегментів. Проте, на ринку TWS-навушників і раніше домінує Apple c ринковою часткою 29% за станом на третій квартал минулого року. Варто зауважити, що каліфорнійська компанія очолює й ринок смарт-годинників з часткою 28%. Другу позицію за кількістю проданих TWS-навушників займає Xiaomi з 13% ринку, а замикають трійку лідерів Samsung та JBL, кожна з яких має частку в 5%. Також зауважимо, що Realme, яка дебютувала на ринку TWS-навушників тільки в цьому році, вже зайняла 2% ринку.
Що стосується смарт-годинників та фітнес-трекерів, у 2020 році було продано 100 мільйонів таких пристроїв. Аналітики припускають, що у 2021 році їх продажі зростуть через прагнення користувачів краще стежити за станом свого здоров’я на тлі пандемії. Передбачається, що саме ця категорія ношених пристроїв стане панівною в поточному році.