Бренд Amazon став найдорожчим у світі
У порівнянні з минулим роком, вартість бренду ітернет-рітейлера виросла на 17,5%
Американська компанія Amazon третій рік поспіль займає перше місце в рейтингу найдорожчих брендів світу. Вартість бренду компанії в 2020 році перевищила рекордні $220 млрд. Про це сказано в щорічному звіті консалтингової фірми Brand Finance.
Згідно зі звітом, вартість бренду Amazon в цьому році зросла на 17,5% і досягла $220,79 млрд у порівнянні з $187,9 млрд у минулому.
C третього на друге місце пересунувся техно-гігант Google. Його вартість зросла на 11,9% до 159,72 млрд. На третьому місці опинилася компанія Apple, вартість якої в порівнянні з минулим роком скоротилася на 8,5% і склала $140,52 млрд.
Корпорація Microsoft зайняла в рейтингу четверте місце з вартістю $117,07 млрд, а на п’ятому місці опинилася південнокорейська компанія Samsung, чия вартість склала $94,49 млрд.
У топ-10 найбільш цінних світових брендів також увійшли ICBC Bank, Facebook, Walmart, Ping An і Huawei.
Відзначається, лідером за сукупною оцінкою брендів компаній став технологічний сектор, другим – банківський сектор, а ритейл посів третє місце. Сукупна вартість брендів техно-компаній в топ-500 рейтингу досягла $986,5 млрд.