BYD почне активніше постачати тягові акумулятори стороннім виробникам електромобілів
Китайський ринок електромобілів має свою специфіку. Компанія BYD займає на ньому третє місце, але за межі країни поставляє переважно електробуси, при цьому бувши четвертим у світі виробником тягових акумуляторів з часткою трохи менш як 10%. З другого півріччя акумулятори BYD будуть поставлятися і конкурентам.
Закономірно, що ініціативи влади США, Європи та Японії з планомірної відмови від реалізації нових машин з ДВС формують стабільно зростаючий попит на електромобілі, а головним обмежувальним фактором обсягів їх виробництва є якраз дефіцит тягових батарей і їх висока вартість. Розв’язувати обидві проблеми можна шляхом збільшення обсягів виробництва акумуляторів, і BYD тут явно не може розраховувати тільки на збут в складі власних електромобілів.
Як зазначає Nikkei Asian Review, китайська компанія з другої половини поточного року почне відвантажувати літієві акумулятори стороннім виробникам електромобілів через дочірню компанію Fudi Battery. Остання в разі необхідності залучення додаткового капіталу може вийти на публічне розміщення акцій, як зазначає джерело.
Головними конкурентами BYD на світовому ринку залишаються китайська CATL та південнокорейська LG Energy Solution (LG Chem), які постачають акумуляторами Tesla та багатьох інших виробників електромобілів. До цього BYD поставляла свої акумулятори або для електромобілів та електробусів однойменної марки, або в рамках спільних підприємств з іншими компаніями. Минулий фіскальний рік BYD завершила зростанням виручки на 26%, а чистий прибуток збільшився у 2,6 раза. Крім випуску тягових батарей, компанія спеціалізується на виробництві акумуляторів для мобільних пристроїв.