Canadian National першою в регіоні замовила у Wabtec вантажний локомотив на акумуляторах
Залізниця Canadian National (CN) першою в регіоні замовила у компанії Wabtec вантажний локомотив FLXdrive з живленням від акумуляторних батарей.
У Canadian National впевнені, що технологія FLXdrive наступного покоління дозволить скоротити витрати пального на тягу поїздів до 30%.
Зазначається, що компанія визнана найефективнішою залізничною компанією в Північній Америці щодо витрати енергоресурсів, вона споживає приблизно на 15% менше палива на тонно-кілометр брутто, ніж у середньому по галузі.
Рішення про придбання локомотива було прийнято у руслі зобов’язання CN скоротити до 2030 року викиди парникових газів на 43% щодо рівня 2019 року.
Угоді сприяло виділення CN гранту департаментом охорони навколишнього середовища американського штату Пенсільванія.
Нагадаємо, ЦТС писав, що локомотив FLXdrive з живленням від акумуляторних батарей для водіння великовагових рудовозних поїздів у регіоні Пілбара у компанії Wabtec вже замовила австралійська гірничодобувна компанія Roy Hill.