CATL починає роботу на новому акумуляторному заводі, здатному виробляти один елемент живлення за секунду
CATL, найбільший у світі виробник акумуляторів, тепер стане і найшвидшим завдяки сучасним виробничим лініям на своїй новій акумуляторній базі в Китаї. Розробник заявляє, що нові складальні лінії можуть виробляти акумуляторний осередок за секунду і весь акумулятор електромобіля менш ніж за три хвилини. Очікується, що потужність виробництва акумуляторів CATL на новій фабриці досягне 60 ГВт-год. Це дасть змогу CATL залишатися на крок попереду конкурентів.
У міру того як лінійка акумуляторів CATL продовжує розширюватися, зростає і її глобальне виробництво. Згідно з прес-релізом CATL, 27 жовтня розпочалася експлуатація нового заводу з виробництва акумуляторів, розташованого в новому районі Гуйань провінції Гуйчжоу на південному заході Китаю.
Ділянка площею понад 235 акрів підтримуватиме дві черги виробничої бази, перша з яких уже завершена і розрахована на річну виробничу потужність 30 ГВт-год. CATL заявляє, що перша фаза створення бази з виробництва акумуляторів обійшлася в 7 млрд юанів ($957 млн) і оснащена сучасною виробничою лінією з рівнем автоматизації 95%.
Новий завод вирізняється високими темпами виробництва. У CATL повідомили, що процес від подачі матеріалу до готового акумуляторного виробу скорочується до одного елемента за секунду і одного цілого акумуляторного блоку за 2,5 хвилини. Очікується, що після завершення другого етапу потужність виробництва акумуляторів CATL у Гуйчжоу подвоїться до 60 ГВт-год. Поки що немає точних термінів, коли почнеться будівництво наступного етапу.
CATL залишається безперечним лідером у розробці акумуляторів для електромобілів не тільки в Китаї, де розташована її штаб-квартира, а й у всьому світі. Попри невелике падіння чистого прибутку в третьому кварталі цього року, CATL, схоже, залишиться найбільшим акціонером на ринку акумуляторів у 2024 році – титул, який вона утримує вже шість років поспіль.
Частка CATL на ринку становить понад 30%. Компанія продовжує розробляти і виробляти одні з найбільш передових акумуляторних технологій. Її енергоємні акумулятори Qilin почали впроваджуватися в електромобілі ZEEKR за межами Китаю. Компанія також розробляє елементи для підтримки електричної авіації.
CATL створила власний стартап із виробництва електромобілів спільно з китайською технологічною компанією Huawei. У серпні компанія представила літій-залізо-фосфатний акумулятор (LFP) під назвою ShenXing, здатний відновити запас ходу на 400 км за одну 10-хвилинну швидку зарядку.