Через 15 років після запуску Facebook перейменувала стрічку новин на… стрічку
Ребрендинг в Meta триває, і за недавньою зміною назви компанії тепер дійшла черга до окремих функцій соцмережі. На цей раз прийнято рішення перейменувати стрічку новин Facebook (Facebook News Feed). Це основний компонент сервісу, який користувачі переглядають, щоб бачити, чим діляться їхні друзі, родичі, кумири, лідери громадської думки, ЗМІ тощо.
Зміну назви стрічки новин не можна назвати радикальним кроком. Тепер замість News Feed застосовуватиметься назва Feed (Стрічка). Попередня назва News Feed використовувалася протягом 15 років – з моменту запуску цієї функції. У Meta уточнюють, що це «просто зміна назви, щоб краще відобразити різноманітний контент, який люди бачать у своїх стрічках». І це перейменування «не впливає на роботу додатка у більш широкому значенні».
Starting today, our News Feed will now be known as "Feed." Happy scrolling! pic.twitter.com/T6rjO9qzFc
— Facebook App (@facebookapp) February 15, 2022
Ймовірно, ребрендинг є наслідком скандалів, спричинених поширенням новин та інформації у Facebook. Дослідження показали, що дезінформація отримує набагато більше уваги на платформі, ніж звіти, що ґрунтуються на фактах. Разом з тим регулюючі органи вивчають, як великі технологічні компанії алгоритмічно ранжують контент у каналах поширення інформації. Зі свого боку, Meta заявила, що працює над скороченням кількості політичного контенту, що відображається на домашніх сторінках людей. Її власне дослідження показало, що алгоритм стрічки новин може підштовхнути навіть політиків до більш екстремальних висловлювань.
Зміна назви стрічки також допоможе усунути можливу плутанину в програмі. Понад 15 років тому, коли з’явилася стрічка новин, у Facebook не було вкладки ‘Новини’, з якою користувачі могли б її переплутати. У службовій записці для співробітників Meta вказує, що назва «Стрічка новин» змушувала людей думати, що це місце для новин, а не публікацій від друзів.