Через карантин продажі ігрових моніторів у 2020 році злетіли аж на 105%
У 2020 році карантин, самоізоляція та віддалена робота і навчання у два рази підвищили попит на ігрові монітори, повідомляють аналітики компанії TrendForce. Якщо у 2019 році було продано до 9 млн ігрових моніторів, в категорію яких віднесені дисплеї з частотою оновлення понад 100 Гц, то у 2020 році споживачі купили 18,4 млн моніторів для ігор та комфортної роботи з тотальним переважанням продукції тайванського виробництва.
Поточний 2021 рік, як прогнозують в TrendForce, не зможе повторити успіх попереднього року. Очікується, що у 2021 році буде продано 25,9 млн ігрових моніторів, що на 41% більше в річному порівнянні та не так круто в динаміці, як у випадку порівняння 2019 та 2020 років (тоді річне зростання продажів склало захмарні 105%).
Найбільш стрімке зростання продажів ігрових моніторів серед п’ятірки лідерів спостерігався у тайванської компанії MSI. За 2020 рік вона збільшила обсяги продажів на 114%, що набагато вище середньоринкового приросту. В першу чергу MSI зосередилася на постачанні моніторів з вигнутими екранами, але у 2020 році вирішила урізноманітнити постачання і розширила фірмову пропозицію плоскими IPS-дисплеями.
Поставки ігрових моніторів ASUS за рік збільшилися на 108%. Більш того, 2020-й виявився роком, протягом якого ASUS поставила рекордну кількість моніторів на ринок за всю свою історію. Якщо взяти сукупне постачання всіх категорій моніторів компанії за 2020 рік, то вона виявиться лідером за річним приростом цієї продукції серед десяти найбільших ринкових гравців.
На третьому місці з річним зростанням на 102% виявилася монітори AOC/Philips виробництва гонконгської компанії TPV Technolog. В асортименті AOC/Philips можна було знайти як вигнуті, так і плоскі IPS-панелі. За 2020 рік монітори цього виробника значно розширили свою ринкову частку, а в поточному році компанія обіцяє всіх здивувати високоякісними моделями моніторів на екранах Mini-LED.
Лідером ринку панелей для моніторів у 2020 році була компанія Samsung Display Co (SDC) з часткою 35%. Але оскільки вона скорочує виробництво панелей, її частка поступово буде відібрана конкурентами. Зокрема, на частку ринку панелей SDC розраховує тайванська компанія AUO. У 2020 році вона була на другому місці після Samsung Display з постачання панелей для виробництва моніторів. Аналітики очікують, що у 2021 році AUO вийде на перше місце в цій ринковій категорії.