Через відключення Internet Explorer 49% компаній Японії не можуть повноцінно працювати
Те, що Microsoft відключила Internet Explorer 15 червня, спричинило паніку серед багатьох компаній та державних установ Японії. Вони до останнього зволікали з оновленням своїх сайтів, хоча ресурси були сумісні лише з Internet Explorer.
49% організацій в Японії використовували саме Internet Explorer для роботи ще у березні 2022-го. Браузер потрібен був, щоб відстежувати відвідуваність співробітників, для розрахунку витрат та інших внутрішніх інструментів.
Понад 20% організацій не знали або не зрозуміли, як перейти на інші браузери після завершення роботи Internet Explorer.
З квітня токійський розробник програмного забезпечення Computer Engineering & Consulting був завалений запитами про допомогу. Це були державні структури, фінансові установи, виробничі й логістичні компанії, які керують сайтами, сумісними лише з Internet Explorer.
У Computer Engineering & Consulting очікують, що хаос серед клієнтів триватиме «кілька місяців».
«Вони знали [про поетапне припинення роботи] давно, але, мабуть, відкладали розв’язання проблеми», — сказав представник компанії.
У Microsoft заявили, що рішення відмовитися від Internet Explorer значною мірою пов’язане з тим, що розробники рідше роблять свої сайти сумісними з ним. З 2015-го корпорація не випускала нових версій браузера.
Microsoft закликає людей користуватися Edge, який побудований на Chromium і працює в усіх підтримуваних версіях Windows і macOS. Якщо існує реліктовий сайт, який все ще потребує Internet Explorer, щоб його відкрити, люди, які використовують браузер Edge, зможуть запустити його в «режимі IE».