Чому потрібно регулярно проводити аудит контекстної реклами?

Аудит – це комплексний аналіз якості рекламних кампаній з метою визначення сильних і слабких сторін, пошуку точок зростання та оптимізації маркетингових витрат.

При цьому, недостатньо просто одноразово провести аналіз рекламних кампаній відразу після запуску, а й продовжувати це робити на регулярній основі. Це дасть змогу бізнесу тримати руку на пульсі та своєчасно коригувати стратегію просування для досягнення максимальної віддачі від вкладених у рекламу коштів.

Навіщо потрібно проводити аудит рекламних кампаній?

  1. Оцінка ROI та оптимізація бюджету. За результатами аудиту можна перерозподілити за необхідності бюджет на користь більш ефективних напрямків і відмовитися від неефективних витрат. Так, багато кейсів по збільшенню ROI після аудиту кампаній інтернет-реклами можна знайти тут https://adwservice.com.ua/uk/reklama-v-interneti.
  2. Підвищення якості трафіку і конверсій. Аналіз поведінкових метрик (час на сайті, глибина перегляду, показник відмов тощо) і даних щодо конверсій дає змогу зрозуміти, наскільки рекламні канали та креативи відповідають цільовій аудиторії.
  3. Виявлення точок зростання. Аудит допомагає знайти нові перспективні напрямки для просування, які могли залишатися непоміченими. Наприклад, аналіз зворотного зв’язку та відгуків клієнтів може підказати затребувані теми для контенту. Моніторинг активності конкурентів — нові ефективні канали та формати реклами.
  4. Персоналізація реклами. Сучасні користувачі цінують персоналізований підхід, а однакові рекламні повідомлення часто викликають роздратування. Завдання аудиту — сегментувати аудиторію за різними ознаками (соціально-демографічні характеристики, поведінка, інтереси) і оцінити, наскільки поточні рекламні кампанії враховують особливості кожного сегмента.
  5. Своєчасне реагування на проблеми. Далеко не завжди проблеми з ефективністю реклами лежать на поверхні. Найчастіше падіння трафіку або конверсій може бути обумовлено технічними неполадками — помилками на сайті, некоректним налаштуванням цілей або пікселя в рекламних кабінетах.

Як провести аналіз рекламної кампанії?

Перший крок під час аудиту — збір усіх доступних даних. Для цього використовуються системи вебаналітики, рекламні кабінети, CRM. Про те, які саме доступи до сервісів потрібні для проведення аудиту рекламної кампанії більше інформації можна знайти за посиланням. На основі зібраних даних проведіть аналіз ключових показників ефективності (KPI) рекламної кампанії:

  • Охоплення і кількість показів реклами;
  • Кліки та CTR;
  • Конверсії (заявки, продажі, реєстрації тощо);
  • Ціна кліка і ціна конверсії;
  • Показник відмов;
  • Час на сайті та глибина перегляду;
  • ROI та ROMI.

Порівняйте фактичні значення метрик із плановими, а також у динаміці щодо попередніх періодів. Це дасть змогу зрозуміти, наскільки виконуються поставлені цілі, які є точки зростання і проблемні місця.

Порівняння трафіку із попереднім періодом

Спираючись на аналіз метрик, визначте, які рекламні кампанії, канали, оголошення, ключові слова показують найкращі результати, а які — відстають. Сегментуйте їх на групи за рівнем ефективності. Порівняйте свої показники ефективності з доступними даними щодо конкурентів. Корисно оцінити, яку частку трафіку за цільовими запитами отримують Ваші конкуренти, скільки вони витрачають на залучення клієнта, які канали та формати реклами використовують.

На основі аналізу всіх зібраних даних сформулюйте підсумкові висновки про ефективність поточної стратегії просування, а також конкретний план дій щодо її поліпшення. Рекомендації мають бути максимально чіткими й здійсненними.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше