Дефіцит чіпів зірвав план з продажу автомобілів Hyundai у 2021 році
Південнокорейський автовиробник Hyundai Motor повідомив про підсумки минулого року. Відомо, що компанія продала у всьому світі 3,89 млн автомобілів, не досягнувши поставлених цілей. Раніше вона розраховувала поставити 4 млн. машин.
Тим не менш, у поточному році південнокорейська компанія має намір надолужити втрачене з перевиконанням – у 2022 році вона готується продати 4,32 млн машин.
«У 2022 році Hyundai Motor планує розширити частку ринку та збільшити рентабельність завдяки зусиллям, спрямованим на стабілізацію поставок чіпів та попиту, очікується оптимізація розкладів виробництва автомобілів, посилення лінійок електромобілів, а також оптимізація продажів та збитків по регіонах», – заявили представники компанії.
Відомо, що минулого року Hyundai спочатку розраховувала продати 4,16 млн автомобілів. На тлі погіршення нестачі чіпів компанія була змушена знизити мету продажів приблизно на 4%, до 4 млн машин, але в результаті не змогла впоратися і з оновленим завданням.
Зараз компанія з усіх сил намагається відповідати новим ринковим трендам. За останніми даними, вона розформувала підрозділ зі створення двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), всі сили будуть кинуті на випуск електротранспорту.