Facebook дозволить налаштовувати кількість повідомлень у стрічці від конкретних джерел
У зв’язку з падінням прибутку останнім часом Facebook скоротив непопулярні послуги та зосередився на самій соціальній мережі. Видача стрічки Facebook буде змінена – користувачі матимуть змогу регулювати кількість повідомлень від конкретних сторінок.
Можна буде обирати з трьох режимів інтенсивності – «Звичайний», «Показувати більше» або «Показувати менше». Нові налаштування з’являться поруч із наявними опціями «Вибране», «Відкласти», «Скасувати підписку» та «Повторно підключитися» у налаштуваннях стрічки.
Наразі Facebook дозволяє приховувати повідомлення тільки від людей, на яких ви підписані, або від тих, кого пропонує соціальна мережа. Нововведення допоможе штучному інтелекту краще зрозуміти, якому саме контенту віддає перевагу користувач та покращити ранжування видачі. Компанія тестує цю функцію і щодо відображення коротких відеороліків Reels.
Facebook також тестує глобальне меню для налаштування кількості повідомлень, які ви бачите від друзів, сім’ї, спільнот, сторінок та громадських діячів.
За допомогою змін Facebook намагається задовольнити одну з основних скарг користувачів: надто багато постів, які вони не бажають бачити. Враховуючи кількість реклами у стрічці, компанія Meta, безсумнівно, хоче домогтися покращення сприйняття користувачем середовища їх розміщення.