Facebook почала тестування сервісу Hotline – гібрида Clubhouse і Instagram Live
Внутрішня група Facebook NPE Team, що займається дослідженнями й розробками, сьогодні запустила публічне бета-тестування сервісу Hotline. Його можна охарактеризувати як суміш Instagram Live і Clubhouse, оскільки додаток дозволяє творцям контенту спілкуватися з аудиторією, яка може ставити питання за допомогою тексту або аудіо. Однак на відміну від Clubhouse спікер може транслювати не тільки звук, але і відео.
Підрозділ, що займається Hotline, очолює Ерік Хаззард (Eric Hazzard), який приєднався до Facebook, коли та придбала його додаток для запитань і відповідей tbn. Аудиторія tbn досягла 2,5 мільйона активних користувачів в день. Додаток налічувало понад 1 мільярд відповідей на момент його закриття. Всі свої напрацювання Хаззард тепер може застосувати в Hotline.
Інтерфейс нової програми дуже нагадує Clubhouse. В головному вікні керування розділений на кілька частин: вгорі розташовується панель ведучого, де відображається іконка з призначеним для користувача аватаром. Внизу знаходиться панель з аватарами слухачів. У десктопній версії панель ведучого знаходиться праворуч, а іконки слухачів розташовуються зліва. Для авторизації в додатку використовується Twitter-аккаунт і SMS-пароль.
Організатори конференцій мають необмежений контроль над бесідою, можуть видаляти недоречні запитання або відключати користувачів на свій розсуд. На відміну від Clubhouse, Hotline автоматично веде запис розмов. Після закінчення заходу провідний отримує два записи: одну в форматі MP3 (аудіо), а іншу в MP4 (відео). Після цього їх можна опублікувати в інших соціальних мережах.
На момент запуску приєднатися до Hotline зможуть всі бажаючі. Facebook поки не робила офіційного оголошення про запуск сервісу. Варто відзначити, що Hotline – не єдина спроба гіганта соціальних мереж скласти конкуренцію Clubhouse. Компанія нещодавно підтвердила, що розробляє схожий сервіс під назвою Messenger Rooms.