Facebook пообіцяла випустити розумні окуляри в цьому році, але без доповненої реальності
За словами глави відділу апаратних рішень Facebook Ендрю Босворта (Andrew Bosworth), розумні окуляри Facebook з’являться рано чи пізно у 2021 році, але в них не буде технології доповненої реальності. Окуляри, які створюються у співпраці з Ray-Ban та її материнською компанією Luxottica Group, будуть підключатися до мобільних пристроїв, але виведені на них цифрові об’єкти не будуть прив’язані до реальних зображення (особлива ознака AR).
«Це, безумовно, окуляри які під’єднуються та вони надають безліч функцій, але ми дуже стримано говоримо про їх функціональності, — сказав пан Босворт. — Ми в захваті від них, але не хочемо завищувати очікування. Ми навіть не називаємо це доповненою реальністю, а просто ‘розумними окулярами’».
Facebook вперше оголосила про плани з випуску окулярів AR у 2017 році та з того часу пропрацювала ряд технологій камери, які дозволяють проєктувати цифрові зображення в фізичний світ: прикладом можуть слугувати фотофільтри для фронтальних камер смартфонів. В останні роки Facebook також інвестувала значні ресурси в розробку обладнання, придбала компанію віртуальної реальності Oculus і запустила пристрій відеозв’язку для будинку під назвою Portal. За словами інформатора, у відділах VR, AR та апаратного забезпечення Facebook працює понад 6000 співробітників. Це більш численна команда Facebook, ніж працює над додатками Instagram та WhatsApp, кожним з яких користуються мільярди людей.
Розумні окуляри — частина довгострокових зусиль компанії по створенню наступної великої платформи. Виконавчий директор Марк Цукерберг (Mark Zuckerberg) виступає активним прихильником AR та VR. Але перша версія окулярів Facebook не отримає доповненої реальності, тобто можливості доповнювати цифровими об’єктами фізичний світ. Компанія поки не розголошує набір функцій майбутніх окулярів, але стверджує, що вони відповідають загальній філософії Facebook щодо просування AR.
Ендрю Босворт зазначив, що окуляри, наприклад, дозволять в будь-який момент зробити відеозапис від першої особи, не дістаючи смартфон з кишені. Подивимося, наскільки у Facebook вийде цікавий продукт. У Google теж були перспективні окуляри Glass, які, по суті, так і залишилися на стадії прототипу для розробників.
Раніше Snap випускала кілька версій своїх розумних окулярів під назвою Spectacles, які теж дозволяли записувати відео. І Apple, за чутками, теж працює над своїм варіантом розумних окулярів.