Facebook та Instagram заявили, що відстеження інформації на iOS допомагає сервісам залишатися безкоштовними
Компанія Facebook продовжила кампанію проти оновлення політики конфіденційності iOS. Розробники надіслали користувачам повідомлення, в якому стверджується, що відстеження даних допомагає сервісам компанії залишатися безкоштовними. Відповідне повідомлення отримали користувачі Instagram та Facebook. Про це пише The Verge.
Першим увагу на повідомлення звернув дослідник Ашкан Солтані (Ashkan Soltani). У компанії можливість надсилати повідомлення назвали «освітніми екранами» і заявили, що вони надають детальну інформацію про використання зібраних відомостей для персоналізованої реклами.
«Ми використовуємо інформацію про ваші дії, отриманих з інших додатків і веб-сайтів, щоб показувати більш релевантну персоналізовану рекламу. Також це допомагає Facebook залишатися безкоштовним і підтримувати компанії, які використовують рекламу для охоплення потрібних клієнтів», — йдеться в повідомленні Facebook.
Нагадаємо, що оновлення iOS 14.5 забороняє відстеження IDFA (унікального ідентифікатора для рекламодавців). Платформодержатель вимагає від розробників додатків запитувати згоду користувачів. Facebook відкрито розкритикувала нові правила і, за чутками, готує позов проти Apple.