Facebook тестує чат техпідтримки для заблокованих користувачів
Facebook та Instagram активно борються з конкурентами за залучення популярних особистостей — їхній контент приносить гроші як їм самим, так і платформам. Однак слабким місцем платформ, що належать компанії Meta, все ще залишається техпідтримка, особливо для тих користувачів, чиї акаунти з якоїсь причини були заблоковані.
Щоб подолати цю проблему, компанія оголосила про запуск ‘обмеженого тестування’ чату техпідтримки для англомовних користувачів, яким платформа не призначила персонального менеджера. За допомогою цього інструменту «зірки середньої ланки» зможуть отримати швидкі відповіді на питання щодо виплат або, скажімо, нових функцій Instagram Reels. Найбільш корисною ця функція виявиться для тих, чий обліковий запис з тієї чи іншої причини був заблокований.
При виникненні такої проблеми, за даними деяких джерел, окремі автори були змушені вдаватися до послуг тіньових «фахівців», які мають прямий вихід на співробітників техпідтримки Meta, але беруть плату за свої послуги. Коли офіційно техпідтримка мовчить, а заблокований обліковий запис є джерелом заробітку, то заплатити виявляється найпростіше.
Чат з техпідтримкою, кажуть у Meta, вперше за весь час дозволить надати реальну допомогу користувачам, які не можуть користуватися своїми акаунтами через блокування через підозрілу активність або порушення правил спільноти. Скористатися функцією зможуть не лише інфлюенсери з великою кількістю передплатників, а й пересічні користувачі.
Компанія також доповіла, що покращила роботу системи модерації: вона спрацьовує за ключовими словами, дозволяючи автоматично приховувати коментарі з картинками або посиланнями, а також блокувати не лише окремих користувачів, а й їхні подальші фейкові облікові записи.
Серед інших нововведень значаться можливість підключати до прямих трансляцій на Facebook до трьох провідних, виводити трансляції у добірки Facebook Stories у верхній частині стрічок передплатників, відзначати особливо відданих шанувальників та отримувати відомості про те, коли вони підключаються до ефірів. І, нарешті, з’явилася можливість додавати до трансляцій посилання, якими можна переходити, не закриваючи відео. Також оптимізовані інструменти для голосування – на мобільних платформах вони стали такими ж зручними, як на робочих столах.