Facebook випустить свої перші розумні годинники влітку 2022 року – вони отримають дві камери і зможуть замінити смартфон
Влітку наступного року Facebook збирається випустити власні розумні годинники, повідомляє The Verge. Пристрій буде відрізнятися по конструкції від звичних гаджетів такого типу. Годинники отримають дві вбудовані камери й будуть зніматися з ремінця для зйомки фотографій і відеороликів, які користувачі зможуть завантажувати в додатки екосистеми Facebook.
Фронтальна камера годинника буде призначена головним чином для відеодзвінків. Друга, тильна камера з автофокусним об’єктивом і здатністю 1080p зможе використовуватися для зйомки повноцінних відеороликів. Для її активації годинник доведеться знімати з ремінця, але, як повідомляє джерело, Facebook працює з партнерами над створенням різних аксесуарів, щоб годинник можна було кріпити на різні предмети (одяг, рюкзаки, селфі-палки), перетворюючи їх в імпровізовану екшн-камеру.
Судячи з усього, Facebook буде намагатися перетворити свої розумні годинники в щось більше в порівнянні з гаджетами такого роду, доступними на ринку. Природно, у них будуть функції фітнес-трекера, підтримка месенджерів і додатків. Але годинники Facebook зможуть стати заміною смартфона і не потребуватимуть сполучення з ним для своєї роботи. Джерело каже, що компанія знаходиться в стадії переговорів зі стільниковими операторами США і планує оснастити свій пристрій підтримкою LTE.
Одночасно Facebook працює і над подальшим розвитком цього проекту. Зараз вже йде робота над другою і третьою версією годинників. Кінцевою метою може стати поєднання в майбутньому розумних годинників з окулярами доповненої реальності, які Facebook також збирається випустити на ринок.
Перша версія годинника вийде відразу в декількох кольорах, анонс запланований на літо 2022 року зі передбачуваною ціною в районі $ 400. Facebook сподівається на обсяги продажів в районі декількох сотень тисяч пристроїв, і насправді це не дуже амбітна мета. Наприклад, поставки Apple Watch за останній рік склали 34 мільйони штук, згідно зі звітом Counterpoint Research.
Водночас годинники Facebook поки не отримали назви, а їх масове виробництво ще не стартувало. The Verge каже, що поки ні у кого немає повної впевненості в тому, що годинники Facebook дійсно з’являться на ринку в наступному році. Проте, в проекті бере участь кілька сотень людей, і компанія вже витратила на нього в районі мільярда доларів. Інформація про те, що Facebook розробляє смарт-годинники, вже з’являлася раніше, але досі ніяких подробиць про цю затію в пресу не просочувалося.