Ford кинула виклик Tesla та GM з новою системою базового автопілота
Ford в цьому році обіцяє в рамках оновлення ПЗ забезпечити функцію базового автопілота (коли на шосе водій може відпустити кермо) для пікапа F-150 2021 року та деяких моделей Mustang Mach-E 2021 року. Технологія розроблена, щоб конкурувати з аналогічними пропозиціями Tesla та GM.
Ця функція базового автопілота використовує камери, радарні датчики та програмне забезпечення для роботи комбінації адаптивного круїз-контролю, центрування смуги руху і розпізнавання дорожніх знаків. В анонсі компанія повідомила, що система пройшла в рамках дорожніх випробувань 800 тисяч кілометрів.
Виконавчий директор компанії Джим Фарлі (Jim Farley) зазначив, що таке масштабне тестування дозволяє позбавити клієнтів Ford від необхідності виступати в якості бета-тестерів нового ПО (явний натяк на Tesla). Система також спирається на камеру в салоні, яка відстежує погляд і положення голови, щоб гарантувати, що очі водія не випускають дорогу з поля зору.
Такий автопілот буде доступний на автомобілях, оснащених технологією Ford Co-Pilot360, і зможе працювати тільки на певних ділянках розділених автомагістралей. Система, яка буде розгорнута з допомогою оновлень програмного забезпечення до кінця року, спочатку буде доступна на більш ніж на 160 тисячах кілометрів доріг.
Система має свою ціну. Програмне забезпечення BlueCruise, яке включає в себе трирічний період обслуговування, буде коштувати $600. Ціна модернізації обладнання буде залежати від автомобіля. Наприклад, власникам F-150 доведеться викласти ще $995 за апаратні системи, в той час, як користувачі обраних варіантів Mustang Mach-E будуть змушені доплатити $2600.
У той час як майже кожен автовиробник пропонує деякі функції допомоги водієві, Ford явно прагне конкурувати з GM та Tesla — двома компаніями з найбільш просунутими такими системами. Важливо переконати клієнтів, що технологія вартує витрачених коштів. Ford планує продати за перший рік понад 100 000 автомобілів з BlueCruise.
Ford відзначає, що її система взаємодіє з водіями різними способами, включаючи зображення тексту і синіх світлових сигналів на приладовій панелі, що, за словами виробника, ефективно навіть для тих, хто страждає на дальтонізм.
Так звана технологія допомоги водієві BlueCruise в майбутньому буде пропонуватися і в інших моделях автомобілів Ford. Водії, які виберуть цю систему, будуть продовжувати отримувати оновлення програмного забезпечення паралельно з удосконаленням. Ford обіцяє, що майбутні поліпшення включають можливість зміни смуги руху після натискання кнопки, а також передбачення та керування швидкістю автомобіля для кругових поворотів та кривих. Компанія заявила, що планує випускати регулярні картографічні поновлення.